نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با غلطک طرح دار با بهترین کیفیت و قیمت مناسب با تنوعی بسیار زیاد و طرح ها و رنگ های متنوع برای هر سلیقه ای

خرید غلطک طرح کاغذ دیواری

فروش صدها طرح غلطک کاغذ دیواری با در رنگ ها و طرح های مختلف به صورت آنلاین تحویل درب منزل جایگزین عالی برای کاغذ دیواری و برتری از لحاظ دوام و قیمت مناسب و به صرفه با همان طرح های کاغذ دیواری برای خرید انواع غلطک طرح دار کلیک کنید

مراحل رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار 

امروزه ارزان ترین دیوار پوش ها نقاشی ساختمان محسوب می شود. چون در هنگام تعویض رنگ نیز با کمی زیر کاری به جهت پر کردن ترک یا درز احتمالی به راحتی می توان رنگ دیوار را تعویض کرد در صورتی که در دیگر دیوار پوش ها مانند سنگ و کاغذ دیواری و … اگر قصد تعویض آنها را داشته باشید باید هزینه ی بسیار فراوانی برای ترمیم دیوار زیر کار پرداخت کنید و به سختی زیر کاری انجام می شود.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

در صورتی که نقاشی ساختمان هیچ یک از این مشکلات را ندارد و با ارزان ترین قیمت ممکن می توانید محیطی زیبا داشته باشید برخی از افراد طرح های کاغذ دیواری را دوست دارند ولی پرداخت هزینه ی سنگین آن را ندارند و یا کاغذ دیواری را دوست ندارند ولی طرح های آن را دوست دارند در این صورت نیز امروزه نقاشی ساختمان با تحولات بی نظیری روبرو بوده و طرح های بسیار متنوع و سبک های بسیار جذاب به آن اضافه شده، یکی از این تکنیک ها غلطک های معمولی و طرح دار است که توانسته با بالاترین سطح پسند مشتریان روبرو شود .

 

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

غلطک های طرح دار را می توان برای رنگ آمیزی اتاق خواب – دیوار سالن بخصوص تک دیوار پشت تلویزیون که می توانید در صورت بزرگ بودن سالن و نورگیر بودن آن از رنگ های تیره و طرح های درشت استفاده کنید تا بر زیبایی کار بیفزاید و همچنین رنگ آمیزی با غلطک طرح دار برای کابینت ها و قفسه ها و کمد دیوار ها و خیلی از وسایل دیگر که می توانید از حس خلاقیت خود کمک بگیرید .

  • در رنگ آمیزی با غلطک طرح دار باید زیر کاری مانند رنگ آمیزی معمولی انجام شود و پس از انجام رنگ آخر رنگ آمیزی با غلطک طرح دار آغاز می شود .
  • در رنگ آمیزی با غلطک طرح دار باید غلطک به طور عمودی و فاصله یکنو اخت اجراء شود .

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

غلطک های طرح دار در طرح های بسیار متنوع در بازار موجود هستند و می توان طرح های به زیبایی و شیکی کاغذ دیواری را بر روی دیوار ترسیم کرد کار با این نوع از غلطک ها در عین سادگی و زیبایی زمان کمی نیاز دارد .

شما می توانید برای زیبایی بیشتر از طرح های درشت غلطک ها در برابر طرح های ظریف در دیوار های جانبی هارمونی رویایی بسازید .

بهتر است در استفاده از غلطک های طرح دار با استادکاران در مورد طرح مناسب برای اجرا در اتاق خواب و یا در پشت ال ای دی یا هر قسمت دیگر از خانه مشورت فرمایید .

در کار با غلطک طرح دار بخصوص طرح های درشت حتماً با ظرافت و حساسیت بیشتر کار کنید تا نظم کار و زیبایی آن از بین نرود.

رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

قیمت کار اجرایی با غلطک طرح دار

قیمت کار اجرایی با غلطک طرح دار بسته به طرح و کیفیت کار متفاوت است و همان طور قیمت این کار نسبت به کار با غلطک ساده به دلیل زمان بیشتری که نیاز دارد بالاتر است قیمت کار اجرایی با غلطک طرح دار متقاوت است در صورتی که دیوار شما نیاز به زیر کاری خاصی نداشته باشد قیمت بسیار پایین است در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا پس از بازدید رایگان قیمت کار تعیین شود .