نقاشی لوکس

رنگ آمیزی نما ساختمان

رنگ آمیزی نما ساختمان

رنگ آمیزی نما ساختمان ، استفاده از نقاشی ساختمان به جای بهره بردن از انواع دیوار پوش های نما مانند سنگ و شیشه از نظر کارشناسان زلزله مورد تأیید است چون در زمان زلزله سنگ یا هر چیزی که برای زیبایی نمای ساختمان استفاده شده از دیوار جدا شده و سقوط آن می تواند فاجعه آور باشد اما در نقاشی ساختمان با انواع رنگ ها با جنس ها و رنگ های متفاوت می توانید ایمنی و زیبایی را با هم داشته باشید کشور ما کشوری زلزله خیز است و ما باید در هر کاری به ایمنی کار اهمیت دهیم .

 چند نمونه از رنگ های مورد استفاده در نمای ساختمان

  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های اکریلیک
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های رزین اکریلیک
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های کنیتکس
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های روغنی
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های استخری
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های اپوکی
  • رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های نانو

اکریلیک

اکریلیک از محبوب ترین رنگ های نما بوده و علت مقاومت و دوام بالا و درخشندگی و انعطاف پذیری این نوع از رنگ ها است . مانند :رنگ جوتن

رزین اکریلیک

این نوع رنگ بر دو پایه ی آب و روغن موجود هستند ، رزین اکریلیک با حلال روغن ضد قارچ ، بد بو ، آسیب ناپذیر ، مقاوم در برابر نور خورشید و قابل اجرا بر روی دیوار های گچی ، کناف و سیمانی هسنتد

کنیتکس

کنیتکس نیز با دو حلال آب و روغن موجود هستند و مشخص است که انواع روغنی این رنگ ها با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و رطوبت و عمر طولانی موردی مناسب برای نمای ساختمان شما هستند . 

رنگ روغنی

رنگ های روغنی با عمر بالا و کیفیت عالی در داخل و خارج ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند در کلیه ی سطوح خارجی مانند در ، پنجره ، نرده و … می تواند انتخابی مناسب باشد حلال رنگ های روغنی نفت است که بر مقاومت کار افزوده و ضد قارچ است .

رنگ استخری

رنگ استخری با مقاومت بسیار بالا در برابر آب در رنگ آمیزی داخل استخر مورد استفاده قرار می گیرند و به علت مواد استفاده شده در آن قارچ و جلبک نمی تواند روی آنها رشد کند .

رنگ اپوکی

بیشتر در صنعت کاریرد داشته و در منازل و ادارات از این رنگ به دلیل مقاومت بالای این رنگ ها به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می گیرند .

رنگ نانو

رنگ های نانو با تکنولوژی نانو با مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید و رطوبت و همچنین عایق صدا و حرارت بودن رنگی بسیار مناسب برای نمای ساختمان است که البته قابل ذکر است که قیمت نسبتاٌ بالای این رنک نسبت به رنگ های نمای دیگر آن را کم طرفدار کرده است .

نقاشی نما و قیمت رنگ آمیزی نما ساختمان 

نقاشی نما و قیمت آن به دلیل ثابت نبودن قیمت انواع رنگ ، متأسفانه از دادن قیمت دقیق به شما معذوریم لطفاً جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با اجرای انواع رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان و همچنین تعمیرات ساختمان با قیمت مناسب در خدمت شماست

 


طراحی اختصاصی
تماس
call