اجرای رنگ آمیزی داخل و نمای ویلا با رنگ های ایرانی و خارجی و قیمت مناسب توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس. جهت درخواست بازدید رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید.

نقاشی ساختمان از پرکاربردترین دیوار پوش هایی است که امروزه در رنگ آمیزی دیوار ها ،نمای ساختمان و سقف مورد استفاده قرار می گیرد.در گذشته افراد برای تزیین نما از انواع سنگ ها و … استفاده می کردند اما در سال های اخیر برای نمای ساختمان نیز استفاده از رنگ های ساختمانی به شدت گسترش یافته و مورد پسند است علت این امر سبک بودن و ارزان تر بودن این دیوار پوش نسبت به دیگر دیوار پوش ها است و دست شما در انتخاب هر نوع تن رنگی باز بوده و می توانید هر نوع رنگی که مد نظر تان است در نمای ساختمان استفاده کنید.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

رنگ های ساختمانی به طور کلی به رنگ های معمولی و بافت دار تقسیم می شوند که انواع رنگ های معمولی از طرفداران بیشتری برخوردارند .علت پرطرفداری رنگ های معمولی در چند نکته ی اساسی است .اول اینکه رنگ های معمولی در صورت آسیب دیدن به راحتی قابل ترمیم هستند و دوم اینکه به علت سادگی تا سال ها افراد را دچار تکرارزدگی نکرده و همچنین قابل ست شدن با انواع دکوراسیون ها هستند و آخرین مورد می توان به این نکته اشاره کرد که اگر قصد تعویض رنگ را داشته باشید و رنگ سطح از انواع معمولی باشد می توان به راحتی سطح را با یک زیرسازی ساده بار دیگر رنگ آمیزی کرد.

انواع رنگ ها در رنگ آمیزی ویلا

انواع رنگ های معمولی

  • رنگ روغنی : این رنگ ها در سه دسته رنگ های روغنی براق ، رنگ روغنی مات و رنگ روغنی نیمه مات تولید شده اند.
  • رنگ پلاستیک : این رنگ ها در دو دسته رنگ های نیم پلاستیک و تمام پلاستیک تولید شده اند.
  • رنگ اکریلیک : این رنگ ها در سه دسته رنگ های اکریلیک براق ،اکریلیک مات و اکریلیک نیمه مات تولید و به بازار عرضه شده است.

در استفاده از رنگ های بافت دار و سلولزی شرایط متفاوت است این رنگ ها مانند رنگ های معمولی نبوده و پوششی طرح دار و ناهموار برروی دیوار ایجاد می کنند این دسته از رنگ ها از موادی سلولزی و بافت دار تولید شده اند و لایه ای نسبتاٌ ضخیم بر روی دیوار ایجاد می کنند و طرح های آنها برای رقابت با طرح های کاغذ دیواری ها طراحی شده اند.

انواع رنگ های بافت دار

  • بلکا
  • کنیتکس
  • مولتی کالر

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

رنگ های بافت دار در کنار طرح های زیبا و خلاقانه ای که دارند چند عیب بزرگ نیز دارند این رنگ ها پس از اجرا بر روی دیوار پوششی محکم ایجاد می کنند که اگر مجبور به تعویض رنگ دیوار شوید کار سخت شده و باید مواد این رنگ های بافت دار به طور کامل از دیوار کنده شده و جدا شود در غیر این صورت نمی توان رنگی بی نقص بر روی سطح ایجاد کرد.

پس از جدا کردن رنگ های بافت دار از روی سطح باید زیرسازی مفصلی اجرا شود تا نقایص ایجاد شده بر روی سطح برطرف شود و سطحی صاف و یکدست برای ادامه کار داشته باشید.

از فواید رنگ های بافت دار این است که نیاز به زیرسازی خاصی نبوده و ترک های ریز و سطحی با این مواد پر می شوند در اکثر این دسته از رنگ ها کار به سرعت اجرا شده و زیبایی و جذابیت بی نقصی در دکوراسیون ایجاد می شود که موجب پرطرفدار شدن این دسته از رنگ ها شده است.

در رنگ آمیزی ویلا که اکثر موارد محیطی بزرگ و نورگیر است در استفاده از رنگ ها آزادی عمل بیشتری وجود دارد و شما می توانید از هر نوع رنگی به راحتی استفاده کنید و محیطی شاد و رویایی ایجاد کنید و نگرانی هایی که در رنگ آمیزی آپارتمان های کوچک وجود دارد در ویلا نداشته باشید.