اجرای نقاشی درب چوبی و تعمیر سطحی درب هایی که پوسیدگی سطحی دارند به صورت اصولی و با بهترین رنگ های محافظ (پلی یورتان) برای مقاوم شدن در برابر نور خورشید و باران رطوبت توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس

نقاشی درب چوبی : نقاشی ساختمان در موارد مختلف متفاوت است برای مثال نقاشی درب فلزی با نقاشی درب چوبی بسیار متفاوت است چوب با داشتن جنس متفاوت نسبت به دیوار های گچی یا لوازم فلزی بسیار مشکل است چون باید به گونه ای انجام شود که زیبایی طبیعی چوب را از بین نبرده در ضمن ضد آب شود تا رطوبت ،کیفیت چوب را از بین نبرد .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نقاشی درب چوبی، روشی ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون

درب های چوبی یکی از مهم ترین اجزای هر ساختمانی هستند. این درب ها علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در حفاظت از ساختمان نیز ایفا می کنند. با گذشت زمان، درب های چوبی ممکن است دچار فرسودگی و آسیب شوند. در این شرایط، رنگ آمیزی درب چوبی می تواند روشی ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون و ترمیم درب باشد.

نکاتی برای رنگ آمیزی درب چوبی

برای اینکه رنگ آمیزی درب چوبی شما نتیجه مطلوبی داشته باشد، باید به نکات زیر توجه کنید:
  • از رنگ با کیفیت استفاده کنید.
  • درب را به خوبی آماده کنید.
  • رنگ را به طور یکدست روی درب بزنید.
  • اجازه دهید رنگ کاملاً خشک شود.

رنگ آمیزی چوب و درب چوبی

بر خلاف نقاشی دیوار ها نقاشی درب های چوبی کاری بسیار سخت تر و تخصصی تر هستند که نیاز به پیاده زیر سازی با کیفیت بالا دارند تارنگ به خوبی بر روی چوب بشیند . در ادامه این مقاله قصد داریم تا از نقش درب و انتخاب رنگ آن در دکور خانه و مراجل پیاده سازی و رنگ آمیزی آن صحبت کنیم .

نمونه رنگ آمیزی های درب گروه نقاشی لوکس

نقاشی درب چوبی

قبل از اجرا

نقاشی درب چوبی

بعد از اجرای رنگ

پروژه فرمانیه برج ویکتوریا

نقاشی درب چوبی

قبل کار

نقاشی درب چوبی

تراش کاری قبل اجرای رنگ

پروژه رنگ آمیزی درب چوبی در نیاوران

 

wood door 13

بعد رنگ آمیزی

 

wood door 12

قبل رنگ آمیزی

wood door 19

ترمیم کف چوبی و نرده پله در شمال

wood door 16

قبل رنگ آمیزی

 

پتینه طرح چوب

بعد رنگ آمیزی

 

پروژه رنگ آمیزی درب لابی در سعادت آباد

 

نقاشی درب چوبی

بعد از اجرا نقاشی درب چوبی

 

نقاشی درب چوبی

بعد از اجرا نقاشی درب چوبی

 

نقاشی درب چوبی

 

بعد از اجرا نقاشی درب چوبی

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان

 

مراحل نقاشی درب چوبی :‌

۱- زیر سازی قبل از نقاشی درب چوبی :

زیر سازی در تمامی مراحل نقاشی ساختمان نقش مهمی دارد در واقع زیر سازی حکم پی ریزی در ساختمان را دارد و هر چه زیر سازی با کیفیت بیشتری انجام شود کار در اتمام تمیز تر و با کیفیت بیشتری تحویل داده میشود و در طول عمر کار هم نقش دارد.

پس ابتدا باید تمامی ترک ها و شکستگی ها در صورت عمیق بودن با خاک چوب که میتوان از نجاری ها تهیه کرد و با مقدار بسیار کمی چسب چوب مخلوط کرد ( باید حواسمان باشد در صورت کار بلد نبودن و ترکیب بیش از اندازه چسب نتیجه مطلوب را نخواهیم گرفت ) و شکستگی را پر کرد یا اگر در حد ترک هست با بتونه به راحتی میتوان آن را پر کرد و پس از خشک شدن سطح آن باید آن کل سطح درب را با سمباده صاف و هموار کرد به گونه ای که هیج برآمدگی در سطح ان وجود نداشته باشد.

۲-سیلر و کیلر برای نقاشی درب چوبی : ‌

سیلر و کیلر ترکیبی است که شاید حتی  افرادی هم که سر رشته ای از رنگ آمیزی چوب ندارند یکبار به گوششان خورده است تر کیب این دو بیشتر برای رنگ آمیزی چوب آن هم برای رنگ های هم خانواده قهوه به کار میرود که مراحل بنا به رنگ درخواستی و جنس چوب میتواند فرق کند برای مثال میتوان از کیلر برای پوشاندن سطح منافذ چوب استفاده کرد و سپس دوباره سطح چوب را با سمباده صاف کرد و بعد سیلر و کیلر را یا هم ترکیب کرد و یا با قلم مو و یا با ابزاری مانند پیستوله آن را به سطح چوب پاشید.

نکته هایی که درباره سیلر و کیلر میتوان گفت این است که با حلال هایی مانند تینر فوری باید شل شوند.

۳- اجرای رنگ برای درب چوبی

بعد در مرحله آخر نوبت به رنگ آمیزی میرسد که رنگ میتواند به صورت آماده باشد یعنی مشتری میتواند از بین رنگ های آماده شرکتی رنگی را که از خانواده رنگ قهوه ای باشد انتخاب کند و سپس بعد از شل کردن رنگ توسط تینر روغنی عادی میتوان رنگ آمیزی در را انجام داد فقط باید دقت کرد که حال که به مراحل پایانی رسیدیم شره های رنگ را بگیریم .

و در آخر برای زیبایی کار میتوان در قسمت های طرح دار درب از رنگ های تیره تر برای اصطلاحا سایه انداری استفاده کرد و یا از روغن جلا برای براق کردن در استفاده کرد که البته این بستگی به طرح مورد نظر شما دارد که طرح براق مورد نظر شما هست یا مات که این زیبا سازی ها در آخر به شما و سلیقه نقاش شما بستگی دارد .

سفارش کار

گروه نقاشی لوکس با مجریانی مجرب و کار آزموده در سطح رنگ آمیزی چوب تمامی رنگ آمیزی های چوب و درب های چوبی را با ضمانت انحام میدهد جهت اطلاع بیشتر از قیمت ها میتوانید با مشاورین مجرب ما تماس بگیرید.

نتیجه گیری

رنگ آمیزی درب چوبی روشی ساده و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون و ترمیم درب است. با رعایت نکات ذکر شده در این مقاله، می توانید رنگ آمیزی درب چوبی خود را به راحتی انجام دهید و نتیجه مطلوبی کسب کنید.