نقاشی ساختمان لوکس یکی از روش های تزیین دیوار محسوب می شود انواع دیوار پوش هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد غیر از نقاشی ساختمان ،کاغذ دیواری ، سنگ ، کاشی , دیوار پوش های چوبی و پارکت و برخی دیگر از دیوار پوش ها موجود هستند ، نقاشی ساختمان قدیمی ترین دیوار پوشی است که مورد استفاده قرار گرفته و قدمت آن به صد ها سال قبل از تولید اولین کاغذ دیواری برمی گردد و چون دوام و کیفیت بهتری نسبت به کاغذ دیواری دارند همیشه در میان دیوار پوش ها در رتبه ی اول قرار داشته اند .

امروزه نقاشی ساختمان لوکس در ایجاد دکوراسیون بی نقص بسیار مورد توجه قرار گرفته و توانسته چشم ندازی فوق العاده برای داخل و خارج ساختمان ایجاد کند.

نقاشی ساختمان لوکس شگفتی در دکوراسیون با زیبایی بی نظیر و عمر مفید طولانی برای مشتریان خوش سلیقه …

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

نقاشی ساختمان در گذشته با رنگ های ساده ای اجرا می شد اما امروزه مواد دیگری نیز تولید شده اند که به جای رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند مانند انواع بلکا ها و مولتی کالر و کنیتکس و … بلکا معمولی و ابریشمی برای استفاده در نقاشی ساختمان بسیار شیک و جذاب بوده و در دیوار ها و سقف و در منزل و مکان های اداری و تجاری قابل اجرا هستند .

شرکت خدماتی نقاشی ساختمان لوکس ایران

قدمت نقاشی ساختمان لوکس

اولین رنگ های تولیدی رنگ های پلاستیک که با سمغ برخی گیاهان و از پودر سنگ ها تولید می شدند و قابل شستشو نبودند اما با گذشته زمان رنگها ی بسیار با کیفیت و ضد آب تولید شدند و همچنین موادی مانند کنیتکس ، بلکا ،مولتی کالر و برخی دیگر از مواد سلولوزی و الیافی نیز از دیوار پوش های زیبا و پر طرفدار و مقاوم تولید و در نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار گرفتند .

نقاشی ساختمان لوکس

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس کار خود را با استادکاران خبره با سابقه ی بیش از 15 سال با کارت مهارتی  آغاز  کرده و طبق آیین نامه ای که برای شرکت تدوین شده کارکنان این شرکت با تمام توان اول حقوق مشتریانش را مورد احترام قرار می دهند .سیاست کاری ما بر این مبنا است که مشتری که استادکار ما یک بار ساختمانش را رنگ کرده آنقدر از کار با این شرکت راضی باشد که دیگر کار خود را به شرکت دیگری نسپارد و جزء مشتریان ثابت ما گردد.

 

رنگ آمیزی ساختمان لوکس

رنگ ها , مواد و ابزار مورد استفاده در این شرکت در انواع ایرانی و خارجی از برترین کیفیت برخوردار هستند و ما از انواع استاندارد آنها استفاده می کنیم در ضمن مشتریان می توانند مارک رنگ مورد نظر شان را خود انتخاب کنند ،همچنین کارهای اجرا شده با ضمانت اجرایی می باشند

نقاشی ساختمان لوکس یا کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان از نظر قیمت ارزان تر از هر نوع دیوار پوشی است و در هنگام تعویض رنگ نیز نیاز به صرف زمان زیاد برای زیر کاری نیست در صورتی که کاغذ دیواری و دیگر دیوار پوش ها به شدت به دیوار آسیب زده و کندن آنها از دیوار بسیار سخت است و پس از کندن نیز باید چند روز زمان صرف کنید تا زیر کار دیوار درست شود حتی در مواردی نیاز به گچ کاری دیوار است .

رنگ آمیزی چون ارزان است شما می توانید در زمان های کوتاهی رنگ دیوار را عوض کنید و اگر فردی هستید که خیلی زود دچار تکرار زدگی می شوید می توانید با رنگ آمیزی ساختمانتان با رنگ های ساده و روشن تا مدتهای بسیار طولانی از رنگ انتخابی خود راضی و خشنود باشید .

در صورت تمایل به سپردن رنگ آمیزی ساختمانتان به استادکاران این شرکت با ما تماس بگیرید تا با قیمت بسیار منصفانه و ضمانت شش تا دو ساله صاحب منزل یا محل کاری زیبا و شیک باشید .

نقاشی ساختمان لوکس

نقاشی ساختمان لوکس ایران

نقاشی ساختمان یا دیگر دیوارپوش ها

نقاشی ساختمان به چند علت بیش از کاغذ دیواری یا دیگر دیوار پوش ها مانند سنگ ،مورد استفاده قرار می کیرد که در ادامه به اختصار به این علل خواهیم پرداخت :

  1. نقاشی ساختمان ارزان تر از دیگر دیوارپوش ها هستند.
  2. در صورت تمایل به تغییر رنگ دیوار می توان با سرعت و هزینه ی کمتر رنگ دیوار را تغییر داد در صورتی که دیگر دیوار پوش ها مانند کاغذ دیواری ها به دیوار آسیب زیادی می زنند و در صورت تعویض باید تمام سطح دیوار ترمیم شود .
  3. سطح رنگ شده ی دیوار دمای مناسب داشته و مانند سنگ ها سرد نیستند .
  4. اجرای نقاشی ساختمان کم هزینه تر از دیگر دیوار پوش ها است .

 

نقاشی ساختمان لوکس ایران

 

منبع : گروه ساختمانی نقاشی لوکس