براورد قیمت در نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان و نما به شرایط خاصی بستگی دارد و نمی تواند قیمت ثابتی باشد البته یک قیمت کلی به شما ارائه می شود اما بالاتر یا پایین تر بودن قیمت امکان پذیر است و استادکاران ما پس از بازدید رایگان با سعی فراوان کمترین قیمت با بالاترین کیفیت را به شما پیشنهاد خواهند کرد .

برای اجرای نقاشی ساختمان و تعیین قیمت نقاشی ساختمان استادکاران در ابتدا باید ساختمان و محل مورد نظر را بازدید سپس با تأیید رنگ انتخابی مشتری که باید با محیط سازگاری داشته و کیفیت خوبی پیدا کرده و عمر مفید مناسبی داشته باشد، برای مثال استفاده از رنگ پلاستیک در سالن پذیرایی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود، سپس برند رنگ را تعیین کرده و میزان خرابی ساختمان و زیر کاری مورد نیاز براورد می شود .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

تعداد کارگران نقاش مورد نیاز و مدت زمان مورد نیاز که ممکن است به علت عجله ی مشتری در کوتاه ترین زمان ممکن درخواست شود نیز در تعیین قیمت مؤثر است .پس از بررسی تمامی موارد گفته شده استادکارن میزان تخفیف قابل اعمال را در نظر گرفته و قیمت نهایی را اعلام می نماید .البته قابل ذکر است این شرکت کاملاٌ مطابق دستورات صنف نقاشان تعیین قیمت کرده و پس از آن تخفیفات خود را اعمال می کند .

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در مقایسه با قیمت کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان از نظر قیمت قیمت نقاشی ساختمان ارزان تر از هر نوع دیوار پوشی است و در هنگام تعویض رنگ نیز نیاز به صرف زمان زیاد برای زیر کاری نیست در صورتی که کاغذ دیواری و دیگر دیوار پوش ها به شدت به دیوار آسیب زده و کندن آنها از دیوار بسیار سخت است و پس از کندن نیز باید چند روز زمان صرف کنید تا زیر کار دیوار درست شود حتی در مواردی نیاز به گچ کاری دیوار است .

رنگ آمیزی چون ارزان است شما می توانید در زمان های کوتاهی رنگ دیوار را عوض کنید و اگر فردی هستید که خیلی زود دچار تکرار زدگی می شوید می توانید با رنگ آمیزی ساختمانتان با رنگ های ساده و روشن تا مدتهای بسیار طولانی از رنگ انتخابی خود راضی و خشنود باشید .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

در صورت تمایل به سپردن رنگ آمیزی ساختمانتان به استادکاران این شرکت با ما تماس بگیرید تا با قیمت بسیار منصفانه و ضمانت شش تا دو ساله صاحب منزل یا محل کاری زیبا و شیک باشید .

چرا نقاشی نما ؟

نقاشی نما نسبت به دیگر دیوار پوش های نما در اولویت بالاتر قرار داشته و مطابق استاندارد کارشناسان زلزله است چون مصالحی که برای زیبایی نما به آن نصب می شود با زلزله می تواند مانند بمبی خطرناک عمل کرده و یا به راحتی سقوط کند این دلایل و دلایلی دیگر موجب شده تا کارشناسان رنگ آمیزی نما را کاری ایمن تر بدانند پس اگر زیبایی را در کنار ایمنی می پسندید به این نکته ی مهم توجه کرده و از انواع رنگ های نما برای رنگ آمیزی نمای ساختمانتان استفاده کنید .

قیمت نقاشی ساختمان

چگونگی تعیین قیمت نقاشی ساختمان

  • رنگ آمیزی دیوار های گچی یا رنگ شده چون نیاز به رنگ زیادی ندارد نسبت به دیوارهای سیمانی و بتونی از قیمت کمتری برخوردار است .
  • رنگ آمیزی دیوار هایی که روی آنها بلکا ، کنیتکس یا کاغذ دیواری شده باشد به علت اینکه نیاز به زمان بیشتری برای پاک سازی دیوار و لکه گیری دارند از قیمت بالاتری برخوردارند .
  • نوع کار نقاشی که از درجه یک و دو و سه خواستار آن هستید بر قیمت کار مؤثر اشت
  • نوع رنگ انتخابی شما و قیمت آن بر قیمت تأثیر دارد .
  • اگر کار درخواستی شما نیاز به لوازم و ابزار خاص داشته باشد بر قیمت کار افزوده می شود
  • استفاده از قلمو یا غلطک یا پمپ قیمت کار را تغییر می دهد .
  • متراژ کار تعداد کارگر مورد نیاز و زمان صرف شده بر هزینه ی کار تأثیر گذار است

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت نقاشی ساختمان با رنگ نما و لکه گیری با کارشناسان شرکت ساختمانی نقاشی لوکس تماس حاصل فرمایید .