اجرای تمامی خدمات نقاشی ساختمان با جدیدتر طرح ها و متد های روز با کیفیت بالا توسط تیم مجرب نقاشی لوکس در محله ازگل با کیفیت تضمینی. برای بازدید و گرفتن مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

مشخصات رنگ اکریلیک

بارزترین مشخصات رنگ های اکریلک از جمله : بی بو ،ضد آب ، حلال آب و دوستدار محیط زیست با سرعت اجرایی بالا است .حال این سؤال پیش می آید که این رنگ چه فرقی با رنگ های پلاستیک و روغنی دارد :

همان طور که می دانید رنگ های پلاستیک نیز حلال آب هستند اما این رنگ ها قابلیت شستشو ندارند از طرفی رنگ های روغنی نیز بوی نامطبوئی دارند که می تواند تا مدتها ادامه داشته باشد و حلال بنزین بودن در این رنگ موجب تولید گازهای سمی می شود و استفاده از آن در کشور های پیشرفته به علت آسیب هایی که به محیط زیست وارد می کند منسوخ شده است .

خصوصیات کلی در این دو رنگ روغنی و پلاستیک موجب شد تا تولید کنندگان این محصولات نیاز به تولید رنگی با قابلیت شستشو و حلال آب را در برنامه قرار داده و این جای خالی را با رنگ های اکریلیک پر کنند .

رنگ های اکریلیک با کیفیت با برندهای معتبر کاملاٌ ضد آب بوده و عمر مفید طولانی دارند اما ایرادی که به این رنگ ها وارد است قیمت بالای آنهاست که استفاده از آنها را برای اکثر مردم ناممکن و سخت کرده و استفاده از رنگ روغنی را همچنان در بورس قرار داده است .

نقاشی ساختمان با رنگ سحر

 

قیمت نقاشی ساختمان در ازگل

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی تواند در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر کاری مورد نیاز برای عیب گیری سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است . نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این شرکت بسپارید .

کاتالوگ در نقاشی ساختمان

کارهای اجرایی در این شرکت :

نقاشی ساختمان مدرن و سنتی : با انواع رنگ های روغنی – پلاستیک – اکریلیک – رنگ نما – استخر – مولتی کالر – سیلر و کیلر – کنیتکس – بلکا – پتینه – نقاشی ساختمان با طرح های پتینه – شابلون – کاغذ دیواری – سه بعدی – غلطک ساده و طرح دار رنگ آمیزی ساختمان با پمپ و پیستوله و …

کارهای خدماتی ساختمان : جوشکاری – گچ کاری – نصب کاغذ دیواری – کاشی کاری -سیم کشی – لوله کشی و

انواع تعمیرات ،نوسازی و بازسازی ساختمان