نقاشی ساختمان با رنگ های خارجی فواید و معایبی دارد که می تواند بزرگترین معایب رنگ های خارجی را در گران بودن این رنگ ها دانست.

درست است که برخی از رنگ های خارجی در کیفیتی بسیار ممتاز تولید شده و رغیب داخلی ندارد اما پرداخت هزینه ی گزاف این رنگ ها بخصوص در ماه های اخیر با چند برابر شدن قیمت این رنگ ها برای هر مشتری قابل پرداخت نیست اما باز هم مشتریانی هستند که تمایل به استفاده از این رنگ ها دارند .

معرفی رنگ خارجی در نقاشی ساختمان

یکی از رنگ های اکریلیک خارجی معروف رنگ اکریلیگ کاپارول است که در مقالات قبلی در مورد آن کاملاً توضیح داده شده است . رنگ کاپارول کیفیتی در حد رنگ روغنی داشته اما بی بو بوده و با سرعت اجرایی بالا و قابل شست وشو بودن عمر طولانی دارد .

رنگ های خارجی از مواد بسیار با کیفیت تولید شده اند به همین دلیل ضد آب هستند و حتی رنگ های پلاستیک خارجی به سادگی در برابر رطوبت شده نمی شوند و کیفیت خود را از دست نمی دهند که البته کیفیت آنها در حد رنگ روغنی نیست ولی قیمت آنها بیشتر از رنگ های روغنی است به همین دلیل استفاده از رنگ های پلاستیک خارجی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود شما می توانید هزینه ی گزافی که برای رنگ های پلاستیک خارجی می پردازید را صرف خرید رنگ روغنی کنید و با هزینه ی کمتر رنگی قابل شست وشو داشته باشید .

رنگ های خارجی از برترین علم روز برخوردارند و تولید کنندگان داخلی نیز تلاش کرده اند به این سطح از کیفیت برسند که نیاز به تلاش و صرف زمان بیشتری دارد و ما باید به عنوان یک ایرانی به تولید کنندگان داخلی فرصت دهیم و با خرید رنگ ایرانی از آنها حمایت کنیم .

انواع رنگ های خارجی روغنی ، پلاستیک و اکریلیک به علت گران بودن از قیمت اجرایی بالاتری در میان نقاشان ساختمان برخوردارند اما باز هم شرکت ساختمانی نقاشی لوکس تلاش کرده قیمت های منصفانه برای کار تعیین کرده و با راهنمایی صادقانه مشتریان را از پرداخت هزینه ی اضافی برحذر دارد .