کنیتکس چیست ؟

کنیتکس یک نوع رنگ مورد استفاده بر روی دیوار است که در چندین نوع تولید شده و از کاربرد بالایی برخوردار است در ذیل به اختصار در مورد کنیتکس اطلاعاتی مفید به شما خواهیم داد .

نقاشی ساختمان با کنیتکس

انواع کنیتکس از نظر جنس

  • کنیتکس پلاستیک
  • کنیتکس روغنی
  • کنیتکس اکریلیک

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

کنیتکس از نظر شکل

  • کنیتکس ریز دانه
  • کنیتکس درشت دانه
  • کنیتکس بی دانه

کنیتکس پلاستیکی

کنیتکس پلاستیکی چون در برابر آب مقاوم نیست در سقف بیشتر کاربرد دارد و قابل تمیز کردن نیست اما از رنگ های پلاستیک مقاوم تر است .

کنیتکس روغنی

کنیتکس روغنی بسیار مقاوم بوده و در برابر نور خورشید و رطوبت کیفیت خود را از دست نمی دهد به همین دلیل می توان از این کنیتکس در نمای ساختمان و در مکان های پر رفت وآمد با خیالی آسوده استفاده کرد . اجرای این کنیتکس در داخل ساختمان نیز منعی ندارد .

کنیتکس اکریلیک

کنیتکس اکریلیک در انواع با کیفیت و بی کیفیت تولید شده که انواع بی کیفیت آن مقاومتی در برابر آب ندارد اما انواع باکیفیت آن مانند رنگ اکریلیک کاپارول صددرصد ضد آب بوده و با سرعت خشک شدن بالا و کیفیت ممتاز و بی بو بودن موردی استثنایی برای اجرا در ساختمان است اما انواع بی کیفیت اکریلیک با وجودی که مقاوم تر از رنگ پلاستیک است اما صددرصد قابل شست و شو نیست و عمر کوتاه تری دارد .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

کنیتکس در نقاشی ساختمان در انواع کنیتکس با دانه های ریز و درشت و بی دانه هر یک زیبایی مخصوص به خود را داشته و استفاده از کنیتکس در بسیاری از مکان ها مانند نمای ساختمان – راه پله – داخل چاله آسانسور و پارکینگ رایج است و نسبت به دیگر رنگ ها از عمر طولانی تری برخوردار است .

نحوه ی اجرای کنیتکس با پمپ بوده و اجرای صحیح آن با ضخامت استاندارد کیفیت کار را بالا برده و به عمر و زیبایی کار می افزاید .

نقاشی ساختمان با کنیتکس

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری انتخاب با شماست و ما به انتخاب شما احترام می گذاریم