هزینه رنگ آمیزی ساختمان

لیست قیمت سال 1401 انواع خدمات رنگ آمیزی ساختمان توسط مجریان مجرب در گروه نقاشی لوکس

نوع رنگحداقل قیمت به ازای متر مزبع(تومان)حدتکثر قیمت به ازای متر مربع(تومان)توضیحات
روغنی با مصالح65,00075,000قیمت بستگی به نوع زیر سازی دارد
پلاستیک با مصالح65,00070,000بارنگ پلاستیک درجه 1
اکریلیک با مصالح65,00070,000بستگی به زیر سازی و نوع پرایمری که زیر کار استفاده شده دارد
مولتی کالر با مصالح70,00080,000به نوع وکیفیت رنگ بستگی دارد
اجرای پلی یورتان با مصالح700,000800,000در دو نوع ترک و ایرانی
اپوکسی با مصالح250,000260,000اختلاف قیمت به زیر کار و سختی کار بستگی دارد.
اجرای کینتکس نما با مصالح120,000140,000ارتفاع و کاور تاثیر در اختلاف قیمت دارند.
اجرای رنگ نما درجه یک با مصالح230,000250,000ارتفاع و سختی کار موثر در قیمت
اجرای رنگ جوتن برای نمای ساختمان با مصالح600,000650,000ارتفاع و سختی کار و رنگ بندی موثر در قیمت

نقاشی ساختمان در تهران با برترین کیفیت

نقاشی ساختمان در تهران به عنوان بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایران از بیشتر نیاز برای استادکاران با تجربه در انجام کارهای نقاشی ساختمان برخوردار است . تهران شهری با ظرفیت های بسیار فراوان کارهای نقاشی مدرن و با کیفیت درجه یک را بیشتر می پسندد.

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با جدید ترین و مدرن ترین کارهای اجرایی در خدمت مردم تمام نقاط تهران و شعبه های متعدد در این شهر می باشد .

  • نقاشی ساختمان در غرب تهران
  • نقاشی ساختمان در شرق تهران
  • نقاشی ساختمان در شمال تهران
  • نقاشی ساختمان در جنوب تهران
  • نقاشی ساختمان در جنت آباد
  • نقاشی ساختمان در فرمانیه
  • نقاشی ساختمان در زعفرانیه
  • نقاشی ساختمان در تهرانپارس
  • نقاشی ساختمان در تمام مناطق تهران

 

لینک های مفید:
اجرای رنگ پلی یورتان

 

شیک ترین نقاشی ساختمان

خصوصیات انواع رنگ های ساختمانی

ویژگی های رنگ روغنی

رنگ های روغنی در سه نوع : براق – نیمه مات – مات

رنگ های روغنی به طور کلی از جمله رنگ های مقاوم در برابر شستشو بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند رنگ های روغنی براق از بالاترین سطح مقاومت در برابر رطوبت و آب برخودارند.

از معایب این رنگ ها بوی نامطبوع آنهاست که حتی پس از خشک شدن تا مدتها استشمام می شود . مدت زمان طولانی تر در خشک شدن زمان کار را بالا می برد و این از معایب دیگر این رنگ است .

ویژگی رنگ های اکریلیک

رنگ های اکریلیک نیز جزء رنگ های ضد آب محسوب می شوند که این مطلب فقط در مورد رنگ های بسیار گرانقیمت اکریلیک صحت دارد کیفیت این رنگ ها بیش از رنگ های پلاستیک و کمتر از رنگ های روغنی است .این رنگ ها دوست دار محیط زیست بوده و حلال آنها آب است سرعت بالای خشک شدن رنگ های اکریلیک و بدون بو بودن از مزایای این رنگ ها است .

از معایب این رنگ ها می توان به درجه کیفیت آنها نسبت به رنگ های روغنی اشاره کرد با اینکه این رنگ ها قیمتی هم سطح رنگ های روغنی دارند اما کیفیت رنگ های اکریلیک پایین تر از رنگ های روغنی بوده و صرفه ی اقتصادی ندارند .

نقاشی ساختمان در اصفهان

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

کارهای اجرایی در نقاشی ساختمان در تهران

  1. رنگ روغنی : رنگ روغنی در سه دسته ی براق ،مات و نیمه مات از دسته رنگ های قابل شستشو با دوام و مقاومت طولانی مدت هستند که برای رنگ آمیزی تمام نقاط ساختمان مناسب هستند.
  2. رنگ پلاستیک: در دو دسته رنگ تمام پلاستیک و نیم پلاستیک از رنگ های غیر قابل شستشو بوده و برای رنگ آمیزی سقف ها و اتاق های کم رفت و آمد با سرعت اجرایی بالا ،بسیار مناسب هستند.
  3. رنگ اکریلیک:رنگ اکریلیک در سه دسته اکریلیک براق ، مات و نیمه مات تولید می شوند این رنگ ها جزء رنگ های قابل شستشو محسوب شده و برای نقاط مختلف داخلی و خارجی ساختمان تولید شده اند.
  4. رنگ نما: رنگ های نما در انواع مختلف تولید شده و دوام این رنگ ها در برابر آب ، مواد شیمیایی و تابش خورشید بسیار مناسب است.
  5. رنگ جوتن: رنگ های جوتن از رنگ های بسیار مقاوم و باکیفیت بوده و در انواع مختلف مناسب برای رنگ آمیزی نمای و نقاط داخلی ساختمان تولید شده اند.
  6. پتینه کاری:یکی از طرح های بسیار پرطرفدار در نقاشی ساختمان پتینه است که با ابزار خاص طرح های بی نظیر و زیبایی روی دیوار اجرا می شود. در این روش سطح پس از زیر سازی و رنگ آمیزی به کمک ابزار خاص طراحی می شود.
  7. نقاشی ساختمان با شابلون : نقاشی ساختمان طرح دار از سبک های بسیار دلچسب و شیک است یکی از این روش ها طرح دار کردن رنگ دیوار به کمک شابلون های آماده و طرح دار است که می توان طرح های بسیار زیبا و خلاقانه در سطح رنگ شده ی دیوار ایجاد کرد.
  8. نقاشی ساختمان مدرن: در گذشته رنگ آمیزی به شکلی بسیار ساده اجرا می شد که اکثر رنگ های انتخاب از رنگ های بسیار روشن بود اما امروزه با مدرن شدن زندگی ها رنگ آمیزی های مدرن نیز طرفداران بی شماری یافته است تا دکوراسیون کاملاً شیک و مدرن در منزل و محل کار خود ایجاد کنند.
  9. رنگ آمیزی با طرح چوب: طرح چوب از طرح های طبیعت است که با یادآوری زیبایی طبیعت می تواند دکوراتیو محیط را زیبایی دوچندان ببخشد از این رو استادکاران نقاش ساختمان با ابزاری خاص طرح چوب را روی سطح ایجاد می کنند.
  10. رنگ آمیزی با طرح چرم: طرح چرم منظور طرحی مشابه  طرح چرم طبیعی است که می تواند طرحی بسیار دلچسب و متفاوت در دکوراسیون باشد.
  11. رنگ آمیزی با طرح ترک: رنگ های مخصوصی وجود دارند که پس از رنگ آمیزی با آن ها بعد از مدتی با خشک شدن رنگ ترک هایی روی آن ایجاد شده و رنگ زیرین از آن ترک ها نمایان می شود و زیبایی فوق العاده ای به سطح می بخشد.
  12. انواع رنگ های مولتی کالر:این دسته از رنگ ها ،مواد بافت دار هستند که طرحی زیبا روی دیوار ایجاد کرده و زیبایی کاغذ دیوار ها را به سطح می بخشد.
  13. کنیتکس: کنتکس با دانه های ریز و درشت در ترکیبات آن از رنگ های مقاوم محسوب شده و تا حدودی می توانند دیوار های مرطوب را پوشش دهند .
  14. بلکا: بلکا معمولی و بلکا ابریشمی پوششی سلولوزی هستند که الیافی تک رنگ یا در چندین رنگ آنها را تشکیل داده است.این پوشش ضد آب نبوده و در مقابل رطوبت زیاد کیفیت خود را از دست می دهد.
  15. انواع رنگ های سیلر و کیلر: این دسته از رنگ ها مخصوص رنگ آمیزی چوب بوده و در زیبایی و کیفیت درب های چوبی بسیار تأثیر گذار هستند.
  16. نقاشی ساختمان با انواع غلطک های ساده و طرح دار: در گذشته رنگ آمیزی با انواع قلمو ها اجرا می شد اما امروزه غلطک ها بسیار کاربردی بوده و غلطک های طرح دار می توانند طرح های قابل مقایسه با طرح های کاغذ دیواری ها بر روی دیوار اجرا کنند.
  17. انواع رنگ آمیزی سه بعدی :ایجاد طرح های سه بعدی روی رنگ دیوار می تواند دکوراتیوی رویایی ایجاد کند و اجرای آن نیاز به نقاشان ساختمانی دارد که در این زمینه تجربه ی کافی داشته باشند.
  18. انواع بسیار متفاوت از رنگ آمیزی و خدمات ساختمانی …..

باما باشید با مدرن ترین کارهای نقاشی ساختمان در گروه ساختمانی نقاشی لوکس و انواع کارهای تعمیرات با کیفیت درجه یک .

نقاشی ساختمان در تهران با قیمت های استثنایی و منصفانه با ما تماس گرفته و قیمت ها را مقایسه کنید .

نقاشی ساختمان در شیراز