اجرای انواع رنگ های ساختمانی

نقاشی ساختمان در حکیمیه / گروه ساختمانی نقاشی لوکس سالیان طولانی است که در تهران و بسیاری از شهرهای ایران و حتی برخی از کشور های همسایه کارهای اجرایی درجه یک و تضمین شده انجام داده است شرکت ساختمانی ما با بهره گیری از استادکارانی با سابقه ی چندین ساله و دارا بودن کارت مهارتی از سازمان فنی و حرفه ای کشور با تجربه و دوره دیده در این شرکت مشغول به کار هستند .

منطقه ی حکیمیه یکی از مناطق پر جمعیت و دارای کار اجرایی فراوان است یکی از شعب این شرکت در این منطقه بوده و حکیمیه را جزء مناطق با تخفیف ویژه قرار داده است ساکنان در حکیمیه می توانند کارهای اجرایی خود را با تخفیف قابل توجهی به ما بسپارند و در پایان کار، کاری درجه یک و تضمین شده تحویل بگیرند .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

برای انجام نقاشی ساختمان  قبل از شروع کار باید اطلاعات کافی در رابطه با انواع رنگ ها معمولی و بافت دار را کسب کرده و سپس بسته به دکوراسیون و سلایق جنس رنگ مورد نظر و رنگ آن را انتخاب فرمایید .

نقاشی ساختمان در حکیمیه

نقاشی ساختمان در گیلاوند

قیمت نقاشی ساختمان در حکیمیه

رنگ ها بسته به کیفیت قیمت های متفاوتی دارند رنگ های ضد آب و قابل شستشو از رنگ های گرانقیمت بوده و مدت زمان بیشتری برای اجرا نیاز دارند اما رنگ های غیر قابل شستشو به علت سرعت بالا در اجرا نیاز به زمان کمتری دارند این موارد نیز در تعیین قیمت مهم هستند.

  • قیمت نقاشی ساختمان در حکیمیه به علت نزدیکی راه از تخفیف ویژه ی این شرکت برخوردار است
  • نوع رنگ درخواستی بر قیمت نهایی موثر است
  • کیفیت رنک درخواستی از درجه یک تا سه
  • برند و قیمت رنگ انتخابی
  • لوازم مورد نیاز برای نوع نقاشی ساختمان انتخابی شما
  • زمان مورد نیاز برای اجرای کار
  • تعداد کارگران برای اجرای کار نقاشی ساختمان
  • سختی کار اجرایی
  • در تعیین قیمت کار نقاشی ساختمان یک قیمت مصوب وجود دارد که شرکت ها بسته به شرایط این قیمت ها را می توانند پایین تر در نظر بگیرند البته هستند شرکت هایی که کار خود را بسیار بالاتر قیمت گذاری می کنند .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان در حکیمیه

نقاشی ساختمان در گیلان

کاغذ دیواری یا نقاشی ساختمان

امروزه به چند علت نقاشی ساختمان از طرفداران بیشتری برخوردار است اما اینکه واقعاً کدام یک بهتر است نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری در ادامه به بررسی این پرسش خواهیم پرداخت .

با بالارفتن کیفیت کاغذ دیواری ها و طرح های متنوع آنها ،کاغذ دیواری ها را گزینه ی جذابی کرده است اما چرا هنوز هم نقاشی ساختمان از طرفداران بیشتری برخوردار است .

برای نصب کاغذ دیواری ها باید به دیوار چسب مخصوص اعمال شود که این چسب موجب آسیب دیوار شده و پس از کندن کاغذ دیواری باید دیوار به طور کامل ترمیم شود .که در کنار هزینه گزاف کاغذ دیواری های باکیفیت این هزینه نیز بر هزینه ها اضافه خواهد شد .در حالی که در نقاشی ساختمان هزینه بسیار کمتر بوده و در صورت تمایل به تعویض رنگ نیاز به هزینه ی زیادی نیست چون دیوار نیاز به زیرکاری خاصی ندارد .

علاقه به طرح های کاغذ دیواری ها از علل دیگر انتخاب آنهاست که امروزه با تولید رنگ های بافت دار و رنگ آمیزی با طرح های مشابه کاغذ دیواری می تواند برای شما دیوار پوشی بسیار ارزان تر اما زیباتر از کاغذ دیوار ها ایجاد کند .