نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در اهواز ،گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

این گروه با استادکاران زبده انواع رنگ آمیزی داخلی ساختمان و نمای ساختمان و همچنین درب ها ی چوبی و فلزی را با رنگ های مخصوص هر یک با بهترین کیفیت اجرا می نماید برای داشتن یک نقاشی ساختمان ممتاز باید رنگ های با استاندارد و مخصوص مورد استفاده قرار گیرد اجرای انواع زیر کاری ها و تهیه ی بتونه ی مخصوص و کشیدن بتونه و رنگ آمیزی همه و همه نیاز به مهارت و تجربه دارد این گروه ،کارهای نقاشی ساختمان شما را با قرار داد رسمی پذیرفته و در زمان تعیین شده کار را به شما تحویل می دهد.

در این دوره زمانبندی کاری بسیار مهم است و برهم خوردن آن، می تواند تمام برنامه ریزی شمارا بر هم زده و مشکلات مالی برایتان ایجاد کند ما با بستن یک قرار داد رسمی زمان تحویل کار را اعلام کرده و طبق قرار داد عمل خواهیم کرد .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

نقاشی ساختمان در اهواز

نقاشی ساختمان در غرب تهران

قیمت نقاشی ساختمان در اهواز

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منسفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

نقاشی ساختمان در اهواز

نقاشی ساختمان در ذوب آهن کرج

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

کنیتکس در نقاشی ساختمان

یکی از انواع مواد بافت دار در نقاشی ساختمان که توانسته اند جایگزین رنگ های معمولی و حتی کاغذ دیواری باشند، انواع کنیتکس ها هستند این نوع رنگ ها رنگ های چرم نما هستند که برای پوشش دیوار انتخابی مناسب خواهند بود .کنیتکس از ترکیب مواد پرلیت – پنبه نسوز – مواد رنگی و رزین سنتیک ، تولید شده اند . این ترکیب توانسته رنگی با پوشش دهی و دوام بسیار بالا تولید کند که در برابر شرایط آب و هوایی نیز بسیار مقاوم هستند .

رنگ کنیتکس خاصیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد و در برابر هرگونه ضربه از خود مقاومت نشان می دهد ، علت ارتجاعی بودن این رنگ در چسبندگی بسیار بالای آن است پس می توان از این رنگ در انواع سطوح ،بتن ، گچ و حتی فلزات و … بهره برد .

رنگ های کنیتکس بافت الیافی دارند که این بافت ها می تواند دانه ریز یا دانه درشت باشد که از انواع دانه ریز آن در داخل ساختمان و از انواع دانه درشت آن در نمای ساختمان استفاده می شود .

انواع کنیتکس ها

  • کنیتکس روغنی
  • کنیتکس اکریلیک
  • کنیتکس پلاستیک

 

 

نقاشی ساختمان در اهواز

نقاشی ساختمان در گیلاوند