رنگ آمیزی با برترین امکانات در تهرانپارس

نقاشی ساختمان در تهرانپارس – شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای چندین ساله در زمینه ی نقاشی ساختمان با استادکارانی مجرب و دوره دیده با مدرک کارت مهارتی  ، کارهای اجرایی فراوانی در تهرانپارس دارد و شعبه ی اصلی این شرکت در این منطقه قرار داشته و به همین سبب مشتریان این منطقه از امتیازات ویژه ای برخوردارند .

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

کنیتکس

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

قیمت نقاشی ساختمان درتهرانپارس

قیمت در نقاشی ساختمان در بیشتر موارد عددی مبتنی بر :

  • درجه کیفیت رنگ درخواستی از طرف مشتری از درجه یک تا سه
  • میزان خرابی ساختمان
  • زمان مورد نیاز برای اتمام کار
  • میزان زیر کاری مورد نیاز برای بی عیب و نقص در آمدن کار
  • لوازم مورد استفاده در کار اجرایی درخواستی
  • قیمت رنگ انتخابی از طرف مشتری

بعد از تمام نکات گفته شده در بالا تعیین قیمت بادر نظر گرفتن جمع بندی از تمام این مسائل، صورت می گیرد. در تمام شرکت های ساختمانی قیمتی کلی به شما داده می شود اما برای اطلاع دقیق از کار اجرایی کارشناسان باید کار را دیده سپس قیمت نهایی را اعلام کنند  تا پس از بازدید رایگان از مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید پس از برآورد هزینه ، قیمت کلی به شما اعلام و شما در صورت تمایل می توانید رنگ آمیزی ساختمانتان را به ما بسپارید .

در صورتی که قادر به پرداخت هزینه ی زیادی برای رنگ آمیزی ساختمانتان نیستید با اعتماد به استادکاران ما اجازه دهید استادکاران با بررسی شرایط رنگ ارزان تری به شما پیشنهاد کنند مطمئن باشید ارزان تر بودن یک رنگ نشانه ی بد بودن کیفیت آن نیست و ممکن است علت فقط کمتر شناخته شده بودن آن رنگ باشد .

نکته قابل توجه : شعبه ی اصلی شرکت نقاشی ساختمان لوکس در تهرانپارس قرار دارد به همین دلیل به مشتریان این منطقه تخفیفات ویژه تعلق می گیرد .

نقاشی ساختمان در تهرانپارس

کنیتکس

استفاده از رنگ های بافت دار

رنگ های بافت دار از انواع رنگ های زیبا و جذاب هستند که سطح را زبر و رنگارنگ می کنند انواع رنگ های بافت دار می توان به رنگ های بلکا , مولتی کالر , کنیتکس و … اشاره کرد .رنگ های بافت دار انتخابی مناسب برای کسانی هستند که علاقمند به طرح های کاغذ دیواری هستند اما به هر علت نمی خواهند از کاغذ دیواری استفاده کنند پس می توانند با استفاده از این نوع رنگ ها که اکثراٌ ترکیب چند رنگ هستند طرح های مشابه کاغذ دیواری داشته باشند .

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای چندین ساله در زمینه ی نقاشی ساختمان با استادکارانی مجرب و دوره دیده با مدرک کارت مهارتی  ، کارهای اجرایی تضمین شده به شما تحویل میدهد.با ما تماس بگیرید .

رنگ های معمولی در نقاشی ساختمان

رنگ های معمولی از رنگ های قدیمی هستند که بافتی صاف و یکدست داشته و کار با آنها بسیار ساده تر از رنگ های بافت دار است. رنگ روغنی ، پلاستیک و اکریلیک از رنگ های معمولی است که در نقاشی ساختمان با برند های متنوع تولید و در نقاشی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند .

در استفاده از رنگ های معمولی باید زیرسازی دیوار به طور کامل انجام شود تا کیفیت رنگ نهایی بی نقص باشد. در استفاده از رنگ های معمولی باید به قابل شستشو و غیر قابل شستشو بودن این رنگ ها توجه شود و برای هر قسمتی از ساختمان رنگ مناسب خود انتخاب شود.در رنگ آمیزی اتاق پذیرایی ، غذا خوری و آشپزخانه و سرویس های بهداشتی بهتر است از رنگ روغنی یا اکریلیک مقاوم در برابر آب استفاده شود و در رنگ آمیزی سقف ها و اتاق های کم رفت و آمد می توان از رنگ های پلاستیک بهره برد .

در رنگ آمیزی نمای ساختمان باید از رنگ های بسیار مقاوم در برابر رطوبت و شرایط جوی استفاده کرد تا رنگ عمر و دوام طولانی داشته باشد .