نقاشی ساختمان

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی درتمام نقاط تهران دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان با غلطک

قیمت نقاشی ساختمان درجنت آباد

نقاشی ساختمان در تهران از قیمت های مناسب تری نسبت به دیگر شهرها برخوردار است زیرا شعبه  ی اصلی این شرکت در تهران قرار داشته و دسترسی به استادکار و کارگران نقاش و همچنین انواع رنگ ها و ملزومات از این شهر راحت تر است از این رو ما به مشتریان این شهر تخفیفات ویژه ارائه می دهیم و مدت ضمانت کار اجرایی نیز طولانی تر خواهد بود .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان در تهران در نقاط مختلف این شهر بسیار رونق داشته و مشتریان با سرایق مختلف استفاده از انواع رنگ ها و مواد بافت دار و سلولوزی را به انواع دیگر از دیوار پوش ها مانند کاغذ دیواری و … ترجیح می دهند از این رو رقابت در این عرصه بسیار فشرده بوده از این رو برای مشتریان انتخاب شرکتی معتبر سخت شده است ،اما این شرکت با تعهد کاری و شعار کسب درآمد حلال و احترام به حقوق مشتریانش کارهای نقاشی ساختمان شما را با قرار داد رسمی و زمانبندی مشخص با کیفیت درجه یک و قیمت منصفانه اجرا می نماید .

نقاشی ساختمان در تهران

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در تهران با انواع رنگ های روغنی از بالا ترین میزان اجرا برخوردارند

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

چون کیفیت بسیار بالا داشته و با گذشت سالها فقط رنگ دیوار یک درجه تیره می شود اما همچنان می تواند آن را شستشو داده و زیبایی آن را حفظ کرد و در صورت رنگ آمیزی مجدد بدون نیاز به زیر کاری خاصی می توان دیوار را محدداٌ رنگ آمیزی کرد در صورتی که هیچ یک از دیوار پوش های دیگر این خاصیت را ندارند و باید دیوار در صورت تعویض دیوار پوش کاملاٌ تعمیر شود .

رنگ اکریلیک یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار در نقاشی ساختمان است که مورد توجه بوده و به علت بدون بو و ضد آب بودن این رنگ که حلال آن آب است مورد توجه قرار گرفته است .

رنگ های اکریلیک سرعت اجرای بالایی دارند و به سرعت خشک می شوند .

رنگ دیگر در نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک است که به علت ارزان قیمت بودن مورد توجه هستند ولی از کیفیت پایینی برخوردارند .

رنگ بافت دار مانند بلکا – مولتی کالر – کنیتکس رنگ هایی مقاوم هستند

اما اگر بخواهید آنها را از دیوار جدا کنید نیاز به تخصص و زمان طولانی است و دیوار پس از جدا شدن آنها بسیار آسیب می بیند و نیاز به زیر کاری اساسی وجود دارد به همین دلیل رنگ های روغنی با کیفیت صددر صد و سپس رنگ های اکریلیک از پر طرفدار ترین رنگ ها استند که امروزه مورد توجه قرار گرفته اند .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمانتان با ما تماس بگیرید و با تخفیفات ویژه ی این شرکت که به علت شرایط خاص پیش آمده و رکود اقتصاد ، تشدید شده است با تخفیفات بسیار قابل توجه نقاشی ساختمانی درجه یک داشته باشید .