نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در رشت – هر شهری بسته به آب و هوای آن نوع خاصی از نقاشی ساختمان را بیشتر می پسندند در شهر زیبای رشت به علت رطوبت بالا رنگ آمیزی با رنگ های مقاوم در برابر آب و رطوبت بیشتر مورد توجه قرار می گیرد .این نوع از رنگ ها از قیمت بالاتری برخوردارند اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با اعتماد به استادکاران با تجربه و دوره دیده ی گروه ساختمانی نقاشی لوکس  بهترین رنگ ها را با هزینه ی مناسب برای رنگ آمیزی ساختمانتان انتخاب فرمایید و کاری تضمین شده با کیفیت بالا از ما تحویل بگیرید .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

نقاشی ساختمان در رشت

نقاشی ساختمان در شیراز

قیمت نقاشی ساختمان در رشت

قیمت در نقاشی ساختمان در بیشتر موارد عددی مبتنی بر :

  • درجه کیفیت رنگ درخواستی از طرف مشتری از درجه یک تا سه
  • میزان خرابی ساختمان
  • زمان مورد نیاز برای اتمام کار
  • کار اجرایی بر روی چه نوع دیواری قرار است اجرا شود دیوار گچی ، رنگ شده ، بتون یا سیمانی
  • میزان زیر کاری مورد نیاز برای بی عیب و نقص در آمدن کار
  • لوازم مورد استفاده در کار اجرایی درخواستی
  • قیمت رنگ انتخابی از طرف مشتری

بعد از تمام نکات گفته شده در بالا تعیین قیمت بادر نظر گرفتن جمع بندی از تمام این مسائل، صورت می گیرد. در تمام شرکت های ساختمانی قیمتی کلی به شما داده می شود اما برای اطلاع دقیق از کار اجرایی کارشناسان باید کار را دیده سپس قیمت نهایی را اعلام کنند  تا پس از بازدید رایگان از مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید پس از برآورد هزینه ، قیمت کلی به شما اعلام و شما در صورت تمایل می توانید رنگ آمیزی ساختمانتان را به ما بسپارید .

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

در صورتی که قادر به پرداخت هزینه ی زیادی برای رنگ آمیزی ساختمانتان نیستید با اعتماد به استادکاران ما اجازه دهید استادکاران با بررسی شرایط رنگ ارزان تری به شما پیشنهاد کنند مطمئن باشید ارزان تر بودن یک رنگ نشانه ی بد بودن کیفیت آن نیست و ممکن است علت فقط کمتر شناخته شده بودن آن رنگ باشد .

نقاشی ساختمان در رشت

نقاشی ساختمان در گلشهر کرج

نقاشی ساختمان با طرح پتینه

طرح پتینه یا مانور در نقاشی ساختمان هنری بی نظیر است که می تواند دکوراتیوی شگرف ایجاد کند این نوع از طرح در رنگ آمیزی سطوح بر روی سطوح ،گچی ، فلژی و چوبی اجرا می شوند . انواع طرح پتینه شامل  : طرح پتنه ورق طلا – پتینه با طرح سنگ – پتینه با طرح سنگ مرمر – طرح چوب – طرح آجر – طرج فرشته – طرج ابرو باد – طرح ورق نقره – طرح ترک – طرح چرم – طرح کاهگل – طرح بتن – طرح موتیف که ترکیبی از طلاکاری است و …

پتینه کاری در ابندا برای کهنه و عتیقه نشان دادن یک شئی استفاده می شد اما در رنگ آمیزی ساختمان انواع طرح های گفته شده و طرح های ابداعی استادکاران توانسته طرحی دلپذیر برای نقاشی ساختمان ایجاد کند .

در پتینه کاری به علت استفاده از رنگ های گرانقیمت و صرف زمان طولانی تر و نیاز به دقت بیشتر  ، قیمت اجرای پتینه کاری بالاتر است . که البته قیمت پتینه کاری ،به نوع طرح انتخابی مشتری نیز دارد.