نقاشی ساختمان در تهران با بهترین کیفیت

نقاشی ساختمان در منطقه ی زیبای زعفرانیه با کیفیت درجه یک با بهترین رنگ های تولید شده و با برترین متد نقاشی ساختمان ، شرکت ساختمانی نقاشی لوکس جدید ترین و مدرن ترین نقاشی ساختمان را با کیفیت عالی و تضمین شده با ضمانت شش تا دو ساله اجرا می نماید .

 

نقاشی ساختمان در گیلاوند

قیمت نقاشی ساختمان در زعفرانیه

در نقاشی ساختمان برای هر نوع رنگی یک قیمت کلی ارائه می شود اما بسته به شرایطی این قیمت ها تغییر پذیر هستند .قیمت در نقاشی ساختمان به عوامل زیر بستگی دارد

  1. کیفیت رنگ درخواستی از درجه یک تا سه
  2. برند رنگ درخواستی
  3. نوع دیوار از گچی ، رنگ شده ، سیمانی ، بتونی
  4. زمان مورد نیاز برای کار درخواستی
  5. لوازم مورد نیاز برای کار درخواستی

نقاشی ساختمان در ذوب آهن کرج

کیفیت و برند رنگ ها در نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟ شاید اولین جواب منتقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود،

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .

 

نقاشی ساختمان درشهرک بوعلی

در رابطه با رنگ اکریلیک کاپارول

رنگ های اکریلیک از زایای زیادی برخوردارند اما یک عیب بزرگ دارند و آن قیمت بالای این محصولات است البته رنگ های اکریلیک ارزان تر وجود دارد اما متأسفانه این رنگ ها با اینکه قیمتی هم تراز با رنگ های روغنی دارند اما قابلیت شستشوی بپایینی داشته و بعد از مدتی با پاک کردن دیوار رنگ نیز از دیوار پاک می شود .

یکی از انواع رنگ های اکریلیک بسیار با کیفیت خارجی رنگ اکریلیک کاپارول است که از مواد بسیار مرغوب تولید شده و ماندگاری بسیار خوبی دارد و قبلیت شستشوی آن نیز صددرصدی است .این رنگ تمامی خواص ممتاز رنگ های اکریلیک را داشته و توانسته در تمام دنیا خود را ثابت کند .

از خواص کلی رنگ اکریلیک کاپارول

  • حلال آب
  • سرعت اجرایی و خشک شدن بالا
  • بدون بو
  • دوستدار محیط زیست
  • قابلیت شستشو
  • ماندگاری طولانی