نقاشی ساختمان در قم

نقاشی ساختمان در قم و شهرستان اطراف با قیمت مناسب و انواع رنگ های ایرانی و خارجی با درجه کیفیت درخواستی در زمان مشخص در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با کمک استادکاران خبره دارای کارت مهارتی اجرا می شود. نقاشی ساختمان در صورتی می تواند از عمر طولانی برخوردار باشد که آب و هوای منطقه در نظر گرفته شده و نقاشی ساختمان با مواد مقاوم در برابر شرایط جوی آن منطقه اجرا شود .

گروه ساختمانی ما در اکثر شهرها نمایندگی داشته و با افتخار و اعتماد به کیفیت کار اجرایی خود برترین کارهای اجرایی با درجه کیفیت ممتاز را برایتان با ضمانت شش تا دو سال بسته به شرایط کار اجرا می نماید . 

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان در قم

در راستای احترام به حقوق مشتریان و کسب درآمد حلال این شرکت با نازل ترین قیمت ممکن که هیچ طرف زیان نبینند هزینه ی نقاشی ساختمان شما را تعیین می کند و در زمان معین کار را شروع و به پایان می رساند تمامی این نکات در قرار داد فی مابین درج شده و اجرای آن قطعی است . 

در صورت تمایل یه نقاشی ساختمانتان می توانید در کارهای اجرایی معرفی شده در زیر با ما تماس گرفته و از تخفیفات ویژه ی این شرکت بهرمند شوید . 

نقاشی ساختمان در قم

نقاشی ساختمان با انواع رنگ ها

رنگ های ساختمانی به طور کلی به دو دسته رنگ های معمولی و رنگ های بافت دار تقسیم می شوند که هر یک جلوه ای متفاوت به دکوراسیون می دهد .افرادی که رنگ آمیزی معمولی را دوست دارند جزء افرادی هستند که رنگ آمیزی ساده را دوست دارند و علاقه ای به طرح دار بودن پوشش دیوار ندارند .رنگ های معمولی شامل رنگ روغنی ،رنگ پلاستیک و رنگ اکریلیک می باشد که از دسته ی بسیار پر کاربرد در نقاشی ساختمان می باشند.

رنگ روغنی در سه دسته روغنی براق ، روغنی مات و روغنی نیمه مات موجود هستند .انواع روغنی مات و نیمه مات برای دیوار ها و روغنی براق برای درب ها و پنجره های چوبی و فلزی استفاده می شوند. از ویژگی های کلی رنگ روغنی شامل : حلال بنزین ،قابلیت شستشو ، سرعت اجرایی و خشک شدن بسیار کند

رنگ پلاستیک در دو دسته تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تولید شده اند که نوع تمام پلاستیک ،گرانتر و باکیفیت تر است .از رنگ پلاستیک برای سقف ها و جاهای کم رفت و آمد استفاده می شود تا احتمال کثیف شدنشان کم باشد چون قابلیت شستشو و حتی دستمال نم کشیدن ندارند. از ویژگی های کلی رنگ پلاستیک شامل : حلال آب – غیر قابل شستشو – سرعت خشک شدن و اجرایی بسیار سریع

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

رنگ اکریلیک در سه دسته براق ،نیمه براق و مات تولید می شوند .این رنگ به عنوان رنگ قابل شستشو معرفی می شود اما برخی از برند های رنگ اکریلیک قابلیت شستشو ندارند و بقیه هم قابلیت شستشو ی صددرصدی ندارند.از ویژگی های کلی رنگ اکریلیک شامل : حلال آب – قابل شستشو – سرعت خشک شدن و اجرایی بالا – بدون بو – دوستدار محیط زیست

اما پوشش های بافت دار در نقاشی ساختمان به اصطلاح رنگ های طرح دار محسوب می شوند این پوشش ها پس از اجرا طرح های متنوعی روی دیوار ایجاد می کنند که هر یک زیبایی خاص خود را داشته و برای افرادی که نقاشی ساختمان سه بعدی و طرح کاغذ دیواری را دوست دارند بسیار مناسب است.

از جمله پوشش های بافت دار در نقاشی ساختمان می توان به بلکا ، کنیتکس ، مولتی کالر و برخی دیگر از این قبیل اشاره کرد.رنگ کنیتکس در سه دسته دانه درشت ،دانه ریز و دانه متوسط در بازار موجود هستند که انواع دانه درشت این رنگ برای نمای بیرونی ساختمان و انواع دانه ریز برای داخل ساختمان مناسب هستند. بلکا در دو دسته بلکا معمولی و بلکا ابریشمی تولید شده اند که جلوه ها و رنگ های بسیار متنوع و بی نظیر دارند.

نقاشی ساختمان در قم

تمامی کارهای اجرایی این گروه ساختمانی با ضمانت کیفیت ، شش تا دو سال اجرا می شود . جزء تخفیفات ویژه ی این گروه ساختمانی می باشد .