نقاشی ساختمان در نیاوران به کیفیتی بی نظیر به جدیدترین طرح های نقاشی ساختمان که ترکیبی از طرح های کاغذ دیواری با استفاده از رنگ و پتینه کاری است و ترکیب رنگ ها در دکور برای خلق رنگ بندی مناسب با دکور خانه شما

رنگ آمیزی چوب

شاید بسیاری از شما فک کنید رنگ آمیزی چوب بسیار راحت هست و هر نقاش ساختمانی میتواند به راحتی از پس این کار برآید اما باید بگوییم سخت در اشتباهید نقاشی چوب بسیار سخت تر از نقاشی دیواری است و مراحل بیشتری دارد و مهم تر از همه حساسیت بیشتری دارد چون در صورت اشتباه امکان دارد به سرویس چوب یا در چوبی شما خسارت وارد شود ما در مجموعه نقاشی لوکس متخصصین نقاشی چوب برای پیاده سازی بهترین کار را داریم تا بتوانیم رضایت مشتری را جلب کنیم .

نقاشی درب چوبی

زیر سازی برای رنگ آمیزی

زیر سازی برای رنگ آمیزی هر سطحی مرحله بسیار مهم و اساسی هست و در واقع در صورت پیاده سازی بد موجب میشود طول عمر کار کم شود حتی اگر از بهترین رنگ های موجود در بازار استفاده کرده باشید در صورتی که مرحله زیر سازی درست انجام نشود باعث ترک و ریزش رنگ میشود .

نقاشی ساختمان در نیاوران

رنگ آمیزی داخلی ساختمان

برای نقاشی ساختمان در نمای داخلی رنگ های مختلفی میتوان استفاده کرد که هر کدام ویژگی های منحصر خو را دارند که در ادامه با ۳ نمونه از آنها شما را آشنا میکنیم .

رنگ اکریلیک

رنگ اکریلیک معمولا در شرکت ها استفاده میشود زیرا بی بو بوده و بر پایه آب است بیشتر هم برای دیواری استفاده میشود اما قابل دستمال کشیدن نیست و در صورت لکه شدن پاک نمیشود .

رنگ پلاستیک

در دو نوع نیمه پلاستیک و تمام پلاستیک در بازار موجود است و از ویژگی های آنها میتوان گفت که هر دو بی بو بوده اما تفاوت اصلی آنها در لکه ها است رنگ نیمه پلاستیک معمولا ارزان تر است و در صورت لکه شدن قابل پاک شدن نیست و بیشتر برای سقف استفاده میشود اما رنگ تمام پلاستیک قابل پاک شدن است و در دیوار ها هم استفاده میشود اما قیمت بالاتری دارد .

رنگ روغنی

رنگ روغنی پ مصرف ترین بازار است و با تینر رقیق میشود به همین دلیل بوی نا مطبوعی میدهد و زمان خشک شدن آن ۳ روز طول میکشد اما قابل شست و شو در صورت افتادن لکه است .

قیمت نقاشی ساختمان در نیاوران

در شرایط امروزی بازار با توجه به افزایش روز افزون رنگ و مصالح مورد نیاز گذاشتن قیمت مشکل است اما ما به چند نمونه از مسائلی که باعث اختلاف قیمت میشود اشاره میکنیم .

  • برند رنگ مورد استفاده
  • وسایل مورد نیاز برای اجرا (مانند داربست)
  • مدت زمان درخواستی کارفرما برای تحویل کار
  • نوع خدمات در خواستی (مانند رنگ آمیزی چوب و پتیینه)

کنیتکس

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری

فروشگاه کاغذ دیواری آرتاردکور با عرضه انواع کاغذ دیواری و پارکت لمینت