نقاشی ساختمان در پردیس تهران

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی نقاشی ساختمان و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان در پردیس تهران

منطقه ی پردیس از مناطق در حال توسعه بوده و با کارهای اجرایی فراوان در این منطقه شرکت ساختمانی نقاشی لوکس به مشتریان در منطقه پردیس تخفیف ویژه در صورت معرفی مشتری جدید در این منطقه می دهد تا سودی دو طرفه برای مشتری و شرکت باشد .

 

لینک های مفید:
اجرای سیلر کیلر (تضمینی)

 

نقاشی ساختمان در پردیس تهران

قیمت نقاشی ساختمان

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منسفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در پردیس تهران

کارهای اجرایی در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

رنگ روغنی _رنگ پلاستیک _ اکریلیک _ رنگ نما _ بلکا _ پتینه _ سیلر و کیلر _کنیتکس _ رنگ آمیزی با انواع غلطک های ساده و طرح دار _شابلون _ پیستوله _ رنگ آمیزی مدرن و سه بعدی و …

انواع کارهای خدماتی ساختمان مانند : گچکاری – کاشی کاری – جوشکاری – نصب پارکت و لمینت و …

 

انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان در این شرکت با قیمت مناسب و اسرع وقت اجرا خواهد شد .