خدمات رنگ آمیزی گروه نقاشی لوکس

اجرای تمامی خدمات نقاشی لوکس توسط شرکت نقاشی ساختمان زیبا سازان شفق در تهران و استانهای اطراف

رنگ آمیزی ساختمان  از گذشته تا به امروز جزء پرطرفدار ترین دیوار پوش ها بوده و هنوز هیچ دیوار پوشی نتوانسته از نقاشی ساختمان پیشی بگیرد در مدت زمان کوتاهی کاغذ دیواری توانسته بود رقیب جدی برای نقاشی ساختمان شود اما تولید کنندگان رنگ و ابزار در نقاشی ساختمان و همین طور استادکاران این رشته با پیشرفت کیفیت و تنوع رنگ ها و مواد و طراحی نقاشی مدرن اجازه قدرت نمایی به کاغذ دیواری ندادند .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان مدرن و سنتی با برترین مواد و ابزار استاندارد خارجی و ایرانی در تمام نقاط تهران و شهرستان ها در شرکت نقاشی ساختمان لوکس با قیمت های استثنایی و تخفیفات ویژه برخی مناطق با ضمانت کیفیت کار در حال اجرا است و مشتریان ثابت این شرکت از تخفیفات ویژه ی مشتریان ثابت می توانند بهره مند شوند .

استادکارن این شرکت دارای تجربه و مهارت کافی بوده و همگی دارای کارت مهارتی می باشند شما می توانید در صورت تمایل با تماس با کارشناسان پس از کسب اطلاعات کافی نقاشی ساختمانتان را با کیفیت درخواستی به ما بسپارید .

انجام نقاشی ساختمان باکیفیت و ارزان در صورتی است که برند رنگ ها را شناخته و فقط از چند برند معروف استفاده نشود، امروزه رنگ های زیادی در حال تولید هستند و شناخت رنگ استاندارد کار سختی است و مشتریان بهتر است انتخاب رنگ را البته پس از انتخاب شرکتی معتبر به استادکار بسپارند تا در کنار هزینه ی کمتر نقاشی ساختمان با کیفیت و عمر طولانی داشته باشند .

انواع کارهای اجرایی در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس

نقاشی ساختمان با : انواع رنگ های روغنی – رنگ های پلاستیک – رنگ های اکریلیک  – کنیتکس – مولتی کالر – رولکس – سیلر – کیلر – پلی استر – پلی ارتان – و …

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان با انواع ابزار : قلمو – غلطک ساده و طرح دار – پیستوله – پمپ – شابلون – و …

نقاشی ساختمان در طرح های : سنتی – مدرن – با شابلون – با غلطک ساده و طرح دار به طرح کاغذ دیواری – چرم – ترک – چوب – سنگ و …

کارهای خدماتی ساختمان : جوشکاری – گچکاری – کاشی کاری – نصب کاغذ دیواری – نصب پارکت لمینت – و …

انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان و بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در سراسر تهران در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با ضمانت کیفیت شش تا دو سال