نقاشی ساختمان از دیر باز مورد توجه انسان ها بوده البته با طریقه های مختلف و با مواد گوناگون مثلاً در گذشته رنگ آمیزی دیوار با مواد معدنی و گیاهی صورت می گرفته که بیشتر توسط ثروتمندان انجام می شده و قشر فقیر تر خود با کمک سنگ های مخصوص که آن را کوبیده و پودر می کردند و سپس آن را با آب مخلوط کرده و به دیوار می مالیدند .

امروزه نقاشی ساختمان به دو صورت نقاشی ساختمان سنتی و مدرن اجرا می شود نوع مدرن نقاشی ساختمان مربوط به کارهای جدید با مواد جدید است که برای برخی جذابیت فراوانی دارد نقاشی مدرن به شکل طراحی سه بعدی و طراحی با شابلون و ایجاد طرح های کاغذ دیواری بر روی دیوار اجرا می شود که بسیار شیک و زیبا است .

نقاشی ساختمان به شکل سنتی همان رنگ آمیزی ساختمان با انواع رنگ های روغنی – پلاستیک – اکریلیک و موادی مانند بلکا – کنیتکس و … است .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

کیفیت در نقاشی ساختمان

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با کیفیت ترین و زیباترین نقاشی ساختمان سنتی را برای شما در زمان مشخص و کیفیت درخواستی و قیمت مناسب برای مشتریان اجرا می نماید . قابل ذکر است که تمامی کارهای اجرایی این شرکت با ضمانت شش تا دو سال اجرا می شود .

رنگ روغنی از انواع رنگ های قدیمی در نقاشی ساختمان است که بعد از رنگ پلاستیک قدمتی طولانی دارند و از با کیفیت ترین رنگ های ساختمانی محسوب می شوند و کاملاٌ قابل شستشو می باشند این رنگ ها می توانند تا مدتهای  طولانی با شستشو تمیز نگه داشته شده و زیبایی خود را حفظ کنند فقط به مرور زمان چند درجه تیره می شوند . رنگ های روغنی با حلال بنزین بوی نامطبوعی دارند که حتی تا مدتی بعد از خشک شدن نیز بوی بد خود را حفظ می کنند .ام به علت قیمت مناسب و کیفیت برتر بسیار در کار نقاشی ساختمان مورد توجه هستند .

روانشناسی رنگ ها در نقاشی ساختمان

رنگ ها در سه دسته ی رنگ های گرم مانند رنگ قرمز – نارنجی و زرد و رنگ های سرد مانند رنگ آبی – بنفش و سبز  و رنگ های خنثی مانند رنگ سفید

هر یک از رنگ های گفته شده در بالا در دید روانشناسی حس های متفاوتی به افراد القاء می کند برای مثال رنگ های گرم موجب ایجاد حس صمیمیت، گرما ، شادی و نشاط و حتی افزایش اشتها در افراد می شود .

رنگ های سرد موجب القاء حس آرامش – سکوت و سکون ،کاهش اشتها شده و می تواند خوابی لذت بخش برای افراد به همراه داشته  باشد پس برای اتاق خواب و نشیمن انتخابی مناسب است .

ترکیب رنگ های گرم و سرد در دکوراسیون می تواند شگفتی بی نظیزی در دکوراسیون منزل ایجاد کند استفاده از رنگ نارنجی و قرمز  و ترکیب رنگ های سرمه ای با آبی در سالن پذیرایی پیشنهاد ما به مشتریان خوش سلیقه است .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی درب چوبی

 

استفاده از رنگ سفید – شیری و استخوانی از رنگ های خنثی بسیار پرطرفدار هستند چون امکان تکرار زدگی در این رنگ ها خیلی کمتر از رنگ های تند است اگر شخصیتی دارید که زود دچار تکرار زدگی می شوید می توانید برای استفاده از رنگ های گرم و سرد از تن های بسیار ملایم این رنگ ها استفاده کنید و از زیبایی آنها حد اکثر استفاده را انجام دهید.

نقاشی ساختمان در شمال تهران

کارهای اجرایی در گروه ساختمانی نقاشی لوکس

انواع نقاشی ساختمان سنتی و مدرن

نقاشی ساختمان با انواع رنگ روغنی – پلاستیک – اکریلیک – مواد با کیفیت سیلر و کیلر – کنیتکس – پتینه – بلکا – مولتی کالر – انواع رنگ نما – رنگ آمیزی با طرح سه بعدی – طرح کاغذ دیواری با شابلون آماده و شابلون دست ساز و انواع طرح های غلطک های طرح دار

انواع کارهای ساختمانی

گچ کاری – جوشکاری – نصب کاغذ دیواری – نصب پارکت لمینت -کاشی کاری

تعمیرات ساختمان

انواع تعمیرات ساختمان کلی – جزئی – نوسازی

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه