پتینه طرح سنگ در نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان طرح سنگ طرحی بسیار زیبا و کارا و مورد استفاده در بیشتر نقاط ساختمان و پارک ها و استخر ها می باشد که اگر به درستی انجام شود زیبایی شگفت انگیزی به محیط می بخشد .

این نوع از نقاشی ساختمان می تواند بر روی دیوار های راهپله ، ستون ها ، دیوار های خارجی ساختمان ، دیوار های پارک ، استخرها و … مورد استفاده قرار بگیرد .

استادکاران با تجربه و دوره دیده ی ما آماده ی اجرای زیبا ترین نقاشی ساختمان طرح سنگ برای مشتریان هستند .

نقاشی ساختمان طرح سنگ با قیمت های استثنایی و کیفیت عالی در این شرکت صورت می گیرد اگر می خواهید زیباترین نقاشی ساختمان طرح سنگ را تجربه کنید با ما تماس بگیرید .

بازدید از کار رایگان بوده و شما می توانید با آسودگی با ما تماس بگیرید و با مشورت با کارشناسان ما نقاشی ساختمانی زیبا با قیمت مناسب داشته باشید .

انجام نقاشی ساختمان در گذشته فقط یک رنگ آمیزی ساده بود اما امروزه هم تنوع رنگ ها افزایش یافته و هم طرح های بسیار جذاب به آن اضافه شده است این موضوع باعث شده تا نقاشی ساختمان در سراسر دنیا در رتبه ی اول دیوار پوش ها قرار گیرد هزینه ی پایین نقاشی ساختمان در مقابل دیگر دیوار پوش ها و تعویض کم دردسر تر آن از علل دیگر پر استفاده بودن نقاشی ساختمان است .

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

 

رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های بافت دار و سلولوزی و طرح های جذاب می تواند دکوراسیون بسیار جذاب و بی نظیر ایجاد کند و با انتخاب تن رنگی هماهنگ با رنگ لوازم و کف پوش ها دکوراتیو شما را بی نقص خواهد کرد .

نقاشی ساختمان طرح سنگ

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری

در گذشته نصب کاغذ دیواری بسیار پرطرفدار بود چون کاغذ دیواری ها از طرح های متنوع و زیبایی برخوردار بودند همان طور که امروزه هم اینطور است. اما قیمت سرسام آور کاغذ دیواری ها که برای خرید و نصب آن باید پرداخت کرد از محبوبیت کاغذ دیواری ها کاسته است و همچنین طرح های بی نظیری که در نقاشی ساختمان امروزه در مدل های مختلف، مشابه کاغذ دیواری ها اجرا می شود. موجب کاهش طرفداراین کاغذ دیواری های گرانقیمت شده است.

نقاشی ساختمان با طرح سنگ

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

شما می توانید با پرداخت هزینه ی بسیار کمتر از نصب کاغذ دیواری ، نقاشی ساختمان طرح دار و زیبا داشته باشید با انواع رنگ های بافت دار ، اجرای رنگ ها با غلطک های طرح دار و شابلون ها و همچنین اجرای طرح هایی مانند طرح سنگ یا چوب یا چرم و … و انواع پتینه

پس اگر طرح خاصی از کاغذ دیواری مد نظر شما است می توانید با ما در رابطه با چگونگی اجرای آن مشورت فرمایید تا نقاشی ساختمان زیبا و مدرن داشته باشید با ضمانت کیفیت و ضمانت دوام، در صورت تمایل با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقاشی ساختمان طرح سنگ یا نصب کاغذ دیواری طرح سنگ  انتخاب با شماست و ما به انتخاب شما احترام می گذاریم

نقاشی ساختمان در ولنجک