نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری : پیاده سازی نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با جدید ترین و لوکس ترین طرح های نقاشی ساختمان میتوانید حتی تنوعی بیشتر از پوشش کاغذ دیواری را با رنگ ساختمانی تجربه کنید

شاید امروزه به جرأت بتوان گفت که پوشش رنگ دوباره برتری بیشتری نسبت به کاغذ دیواری پیدا کرده است زیرا با پیشرفت ابزار آلات نقاشی ساختمان به راحتی امروزه میتوان نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری را با تنوعی بسیار بالا پیاده سازی کرد .

ده دهه پیش شاید میتوان گفت در دکوراسیون داخلی پوشش پر طرفدار در میان مردم انواع رنگ های ساختمانی بودند که به مرور با محبوب شدن کاغذ دیواری در بین مردم به مرور بسیار زیادی از مردم به سمت کاغذ دیواری گرایش یافتند اما دلیل چه بود؟‌

Wallpaper1-PixTeller

مقایسه رنگ و کاغذ دیواری

این مقایسه یک مقایسه کلیشه ای است که شاید سوالش برای بسیاری از اشخاص رخ داده باشد اما همیشه کاغذ دیواری بخاطر تنوع های بسیار زیاد و طرح های زیبا و جذابش برنده این مقایسه بود و این مزیت ها آنقدر به چشم مصرف کننده زیبا بود که حتی چشم به باقی نقاط ضعف این پوشش میبستند .

مقایسه در دوام

طبیعتا هر جنسی از لحاظ تولید درجه بندی دارد اگر هر دو این پوشش را در بهترین درجه تولید خود مقایسه کنیم پاسخ بسیار سخت میشود اما این را باید در نظر داشت که برای اینکه عمر کاغذ دیواری را افزایش داد باید نگذاریم هوا بین کاغذ و دیوار نفوذ کند و در این صورت فضای خوبی برای رشد حشرات به وجود می آید .

مقایسه از لحاظ تنوع طرح

همانطور که اشاره کردیم در گذاشته کاغذ دیواری به دلیل تنوع بسیار بالایی که در آلبوم های خود داشت نسبت به رنگ که معمولا طرح های ساده ای داشت برتری داشت اما امروزه با پیشرفت ابزارآلات رنگ غلطک های طرح دار بسیاری طراحی شده که تنوعی بالا دارد و با استفاده از دسته غلطک های مجهز به مخزن به راحتی میشود طرح های مورد نظر را پیاده سازی کرد.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 
Wallpaper2-PixTeller

اما ابزاری دیگری که برای پیاده سازی طرح های کاغذ دیواری توسط رنگ مورد استفاده قرار میگیرند شابلون ها هستند. شابلون ها ابزار ساده ای هستند که تنوع بسیار بالایی دارند و مشتری میتواند بعد از انتخاب طرح مورد نظر از بین صد ها طرح موجود شاهد پیاده سازی آن باشد .

مقایسه قیمتی

کاغذ دیواری تنوع قیمتی بسیاری دارد اما اگر جنس خوبی بخواهید طبیعتا قینت بالایی دارد اما پیاده سازی نقاشی ساختمان با طرح های کاغذ دیواری چون با استفاده از غلطک های طرح دار یا شابلون پیاده سازی میشود از لحاظ قیمتی به صرفه تر هستند و نکته ی مهمی که هست اگر شما بعد از چند سال بخواهید دکور خانه خود را تغییر دهید کندن کاغذ دیواری و تعمیر زیرکار و زیرکار سازی کار دردسری بسیار بیشتری نسبت به رنگ دارند به همین علت شاید اگر در مجموع و بدون تعصب بخواهیم حساب کنیم پوشش رنگ بهتر است .

نوع دیگری از نقاشی است که هم میتوان با طرح های کاغذ دیواری یا طرح چوب یا طرح سنگ و یا بسیاری تنوع دیگر پیاده سازی شود که این نوع از نقاشی ساختمان را پتینه گویند .

پتینه

اجرای پتینه نوعی حرفه قدیمی است که شاید بسیاری از ما این اسم را شنیده باشیم و یا اطلاعات کمی از آن داشته باشم اما اگر بخواهم خیلی راحت آن را توصیف کنم اسن آن را هنر دست نقاش میگذارم .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

پتینه در واقع کاری بسیار سخت است است که پیاده سازی آن ابزار خاصی ندارد که کارمان را خیلی راحت کند و در واقع بیشتر کار را باید نقاش انجام دهد حتی برای این حرفه کلاس های آموزشی نیز موجود است که نقاشانی که به صورت جدی آن را دنبال میکنند باید آن دوره ها را گذرانده باشند .

اجرای پتینه

اجرای پتینه در واقع شباهت بسیاری به کشیدن نقاشی دارد با این تفاوت که فرصت اشتباه ندارید و پیاده سازی آن بسیار حساس هست و مانند دفتر نقاشی نمیشود پس از هر اشتباه با پاک کن پاک کرد یا کاغذ را عوض کرد پس مجری باید شخصی بسیار حرفه ای باشد .

جهت پیاه سازی و سفارشات نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری با بهترین قیمت و کیفیت با تضمین جهت اطلاعات بیشتر از قیمت ها با مشاورین ما تماس بگیرید .

کیفیت بالا و دکوراسیون خانه خود را به ما بسپارید.