نقاشی ساختمان به عنوان پرطرفدار ترین تزیینات ساختمان در کشور ما و دیگر کشور ها مورد استفاده قرار می گیرند.اجرای نقاشی ساختمان کاری وقت گیر است ولی اکثر مشتریان نمی توانند زمان طولانی را به اینکار اختصاص دهند و در مواد خاص مانند اثاث کشی و شروع به کار و غیره نیاز است که نقاشی ساختمان با سرعت اما کیفیت ممتاز اجرا شود.

سؤال متوال مشتریان این است که آیا می توان نقاشی ساختمان را فوری و با کیفیت خوب اجرا کرد؟ در پاسخ به این سؤال مشتریان باید گفت بلکه این کار ممکن است اما به شرط و شروطی که برای داشتن نقاشی ساختمان فوری و با کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد.

برخی از رنگ های ساختمانی را نمی توان در زمان کوتاه اجرا کرد برای مثال رنگ های روغنی در هر مرحله کار باید مدت زمان حدود 24 ساعت زمان داده شود تا سطح به طور کامل خشک شود پس نمی توان انتظار داشت که رنگ روغنی در مدت کوتاه با کیفیت مناسب اجرا شود.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

برخی رنگ ها مانند رنگ اکریلیک و پلاستیک و رنگ هایی که سرعت خشک شدن بالایی دارند و نیاز به زیرسازی خاصی هم ندارند مانند انواع بلکا را می توان در زمان کوتاه اجرا کرد و اجرای سریع انها از کیفیت آنها نخواهد کاست.

گروه ساختمانی نقاشی لوکس زمان بندی را یکی از اصول کار خود قرار داده و کار ساختمانی مورد نظر شما را در اسرع وقت با برنامه ریزی دقیق و همچنین با ضمانت کیفیت کلیه ی کارهای نقاشی ساختمان ،اجرا می نماید .

شرایط اجرای سریع نقاشی ساختمان

  • استفاده از رنگ های با حلال آب که سرعت خشک شدن بالایی دارند.
  • استفاده از رنگ های بافت دار سلولزی که نیاز به زیر سازی خاصی ندارند.
  • توجه به راهنمایی های استادکار نقاش جهت سرعت بخشیدن به کار
  • آماده کردن ساختمان برای سرعت بخشیدن به کار تا فقط کار نقاشی ساختمان انجام شود نه اینکه همزمان کاشی کاری یا بنایی نیز اجرا شود که به علت گردوخاک ایجاد شده و نشستن غبار بر روی کار کیفیت کار را صد درصد کاهش خواهد داد.
  • مساحت کار که در صورت زیاد بودن بهتر است از چند کارگر و استادکار کمک گرفته شود.

 

لینک های مفید:
نقاشی درب چوبی

 

به طور کلی اجرای نقاشی ساختمان را می توان سرعت بخشید تا مشتریان دچار مشکل نشوند و این کار کافیست با برنامه ریزی و زمانبندی درست و با صداقت در کار انجام شود.گروه ساختمانی نقاشی لوکس در هنگام بستن قرار داد زمان تکمیل را در قرار داد قید کرده و در همان زمان قید شده کاری ممتاز و بی نقص را با ضمانت کیفیت کارهای اجرایی از شش تا دو سال به مشتریان اجرا می کند.