چرا رنگ آمیزی ساختمان ؟

نقاشی ساختمان از سالیان بسیار دور در ایران مورد استفاده بوده ولی نه به شکل امروزی بلکه با برخی گیاهان یا سنگ ها و خاکستر ، رنگ آمیزی ساختمان می تواند محیطی زیبا و تمیز ایجاد کند برای همین منظور همیشه افراد به دنبال بهترین دیوار پوش ها بودند .

کاغذ دیوار نیز قدمتی هزار ساله داشته و از کشور چین آغاز شده استفاده از پرده نیز یکی دیگر از دیوار پوش ها بوده که در گذشته مورد استفاده قرار می گرفته .

نقاشی ساختمان به چند علت بیش از دیگر دیوار پوش های امروزی مورد استفاده قرار می گیرد اولین دلیل ارزان بودن آن در مقایسه با دیگر دیوار پوش ها مانند دیوار پوش های چوبی ، کاغذ دیواری و … می باشد .

در گذشته تنوع طرحی در نقاشی ساختمان وجود نداشت و سادگی این دیوار پوش موجب می شد

مشتریان به دنبال دیوار پوشی شیک تر باشند و کاغذ دیواری را به رنگ آمیزی ساختمان ترجیح می دادند به همین منظور تولید کنندگان ابزار آلات و رنگ های ساختمانی تلاش کردند  رنگ های بافت دار و ابزاری برای ایجاد طرح بر روی رنگ را تولید کنند تا یک بار دیگر در بازار رغابتی دیوار پوش ها حرفی برای گفتن داشته باشند و در این راه موفق نیز شدند

چون غلطک های طرح دار و رنگ های بافت دار مانند انواع بلکا – مولتی کالر و کنیتکس توانستند جایگاهی محکم برای خود ایجاد کنند امروزه یکی دیگر از سبک های نقاشی ساختمان ایجاد طرح های سه بعدی بر روی دیوار رنگ شده است که طرفداران مخصوص خاصی دارد .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان در غرب تهران

 

نقاشی ساختمان در گیلاوند

نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های روغنی از بالا ترین میزان اجرا برخوردارند

چون کیفیت بسیار بالا داشته و با گذشت سالها فقط رنگ دیوار یک درجه تیره می شود اما همچنان می تواند آن را شستشو داده و زیبایی آن را حفظ کرد و در صورت رنگ آمیزی مجدد بدون نیاز به زیر کاری خاصی می توان دیوار را محدداٌ رنگ آمیزی کرد در صورتی که هیچ یک از دیوار پوش های دیگر این خاصیت را ندارند و باید دیوار در صورت تعویض دیوار پوش کاملاٌ تعمیر شود .

رنگ اکریلیک یکی دیگر از رنگ های پرطرفدار در نقاشی ساختمان است که مورد توجه بوده و به علت بدون بو و ضد آب بودن این رنگ که حلال آن آب است مورد توجه قرار گرفته است .

رنگ های اکریلیک سرعت اجرای بالایی دارند و به سرعت خشک می شوند .

رنگ دیگر در نقاشی ساختمان رنگ پلاستیک است که به علت ارزان قیمت بودن مورد توجه هستند ولی از کیفیت پایینی برخوردارند .

رنگ بافت دار مانند بلکا – مولتی کالر – کنیتکس رنگ هایی مقاوم هستند

اما اگر بخواهید آنها را از دیوار جدا کنید نیاز به تخصص و زمان طولانی است و دیوار پس از جدا شدن آنها بسیار آسیب می بیند و نیاز به زیر کاری اساسی وجود دارد به همین دلیل رنگ های روغنی با کیفیت صددر صد و سپس رنگ های اکریلیک از پر طرفدار ترین رنگ ها استند که امروزه مورد توجه قرار گرفته اند .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمانتان با ما تماس بگیرید و با تخفیفات ویژه ی این شرکت که به علت شرایط خاص پیش آمده و رکود اقتصاد ، تشدید شده است با تخفیفات بسیار قابل توجه نقاشی ساختمانی درجه یک داشته باشید .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با دستگاه ایرلس

 

نقاشی ساختمان

 

انواع کارهای اجرایی در گروه ساختمانی نقاشی لوکس

نقاشی ساختمان با : انواع رنگ های روغنی – رنگ های پلاستیک – رنگ های اکریلیک  – کنیتکس – مولتی کالر – رولکس – سیلر – کیلر – پلی استر – پلی ارتان – و …

نقاشی ساختمان با انواع ابزار : قلمو – غلطک ساده و طرح دار – پیستوله – پمپ – شابلون – و …

نقاشی ساختمان در طرح های : سنتی – مدرن – با شابلون – با غلطک ساده و طرح دار به طرح کاغذ دیواری – چرم – ترک – چوب – سنگ و …

کارهای خدماتی ساختمان : جوشکاری – گچکاری – کاشی کاری – نصب کاغذ دیواری – نصب پارکت لمینت – و …

انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان و بازسازی ساختمان

نقاشی ساختمان در تهران