فروش انواع رنگ جوتن وارداتی با تاریخ انقضای ۲ ساله در رنگ بندی های مختلف و وزن های ۴ و ۲۰ کیلویی با قیمت مناسب جهت فروش عمده و جزئی. جهت خرید با مشاورین ما تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتری فروش ما واقع در تهرانپارس خ وفادار شرقی خ ۱۳۹ مراجعه کنید.

معرفی رنگ جوتن

رنگ جوتن رنگ نروژی است که از مرز امارات و جنوب کشور وارد ایران میشود. این رنگ بر پایه آب است این رنگ در دو مدل نمای داخلی و نمای خارجی با انواع رنگبندی وارد کشور میشود که رنگ نمای خارجی آن به صورت ساده و بافت دار موجود است.

رنگ آمیزی نما با رنگ جوتن

نمایندگی جوتن شرق تهران

نمایندگی های جوتن در سطح تهران انگشت شمار هستند و به دلیل قیمت بالای آن نمونه های تقلبی آن بسیار زیاد شده است. به همین دلیل حتما باید از نمایندگی های مطمئن خرید کنید. نمایندگی تهرانپارس واقع در – خ وفادار شرقی خ ۱۳۹ لطفا جهت خرید و اطلاع از تایم کاری فروشگاه یا ثبت سفارش با شماره  09127257292 تماس بگیرید.

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

قیمت رنگ جوتن داخل ساختمان

روش استفاده رنگ جوتن

برای اجرای رنگ جوتن اول باید درزهای زیر کار را در محل های مورد نیاز با چسب بتن و بتونه کاسماتیک پر کنید سپس از پرایمر مخصوص جوتن در زیر کار اجرا کنید و در نهایت رنگ جوتن را بدون هیچ حلالی به صورت مستقیم با غلطک اجرا کنید.

نکته: بهتر است برای استفاده از رنگ جوتن هیچ حلالی استفاده نشود