یکی از برند های معتبر در میان برند های رنگ های ساختمانی ،برند رنگ پارس بهار است این شرکت سالهاست محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه با همکاری متخصصین مجرب و کارآمد و تحقیقات کامل ، تهیه و به بازار عرضه می کنند . تمامی محصولات این شرکت با استاندارد های معتبر مورد تأیید بوده و در طی سالیان با توجه به پیشرفت های علم و تکنولوژی ،محصولات این شرکت نیز تغییر کرده و به نسل های جدید و با کیفیت برتر تبدیل شده است.

امروزه مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از کیفیت رنگ پارس بهار انواع محصولات این شرکت را خریداری کرده و نقاشی ساختمانی بی عیب و نقص و با کیفیت داشته باشند .در ادامه این مقاله شما را با بخشی از محصولات این برند آشنا خواهیم کرد پس ما را همراهی کنید.

 

لینک های مفید:
رنگ پارس بهار

 

معرفی محصولات شرکت رنگ پارس بهار

رنگ پارس بهار

رنگ ممتاز تمام پلاستیک پارس بهار

رنگ تمام پلاستیک پارس بهار یکی از رنگ های باکیفیت بر پایه وینیل استات تولید شده اند .این پوشرنگ با حلال آب قابلیت اجرا برروی انواع سطوح گچی ، آردواز ،سیمانی ، بتونی ، آجری و چوبی در نقاط داخلی ساختمان را دارا هستند و تا حدودی قابلیت شستشو دارند البته تبلیغات های زیادی در رابطه با قابل شستشو بودن این محصول وجود دارد که تجربه به ما ثابت کرده هیچ رنگ تمام پلاستیکی صددرصد قابلیت شستشو ندارد . این رنگ سازگاری خوبی با محیط زیست داشته و موجب آلودگی محیط زیست نخواهد شد.

کیفیت رنگ کاپارول

رنگ نیم پلاستیک درجه یک پارس بهار

نیم پلاستیک درجه یک پارس بهار بر پایه کوپلیمر وینیل استات بر پایه آب تولید شده اند این رنگ به هیچ وجه قدرت شستشو نداشته و تبلیغات ها در رابطه با قابلیت شستشوی این رنگ حقیقت ندارد فقط می توان در رابطه با این رنگ گفت که رنگ درجه یک نیم پلاستیک پارس بهار در مقایسه با رنگ های پلاستیک غیر معتبر کیفیت و دوام بالاتری دارد اما بهتر است در نقاط دوراز دسترس و محیط های کم رفت و آمد از این رنگ استفاده شود.

کاربرد این رنگ در تمامی سطوح گچی ، سیمانی ، بتونی و … می باشد از مزایای این رنگ می توان به : پوشانندگی عالی ، سرعت خشک شدن بالا ، سرعت اجرایی بالا و سازگاری این رنگ با محیط اشاره کرد.

رنگ پارس بهار

رنگ نیم پلاستیک درجه دو پارس بهار

این رنگ بر پایه رزین های وینیل استات و با حلال آب تولید شده اند و همان طور که از درجه کیفیت این رنگ پیداست این رنگ نسبت به رنگ نیمه پلاستیک درجه یک از کیفیت پایین تر و همچنین قیمت پایین تری نیز برخوردار است اما قابل ذکر است استفاده از این رنگ برای رنگ آمیزی نقاط دوراز دسترس مانند سقف ها، انتخابی بسیار مناسب است

 

رنگ اکریلیک براق پارس بهار

این رنگ از دسته رنگ های بادوام و بسیار باکیفیت این برند محسوب می شود که قابل اجرا بر روی انواع سطوح گچی ، بتنی ، سیمانی و درب و پنجره های چوبی و فلزی می باشد .براقیت این رنگ آن را در برابر نفوذ آب و مواد قلیایی مقاوم کرده است. برای رنگ آمیزی فلزات با رنگ اکریلیک براق بهتر است در ابتدا با کمک ضد زنگ پارس بهار سطح فلز را پوشانده و سپس رنگ آمیزی اصلی را آغاز کنید.

پارس بهار

رنگ اکریلیک نیمه براق پارس بهار

رنگ اکریلیک نیمه براق برای اجرا روی انواع سطوح داخلی ساختمان مناسب است و می توان سطوح گچی ، بتنی ، سیمانی ، آجری ، چوبی ،ایرانیت و … را با این رنگ، رنگ آمیزی کرد.این رنگ از قابلیت شستشوی بسیار کمتری نسبت به رنگ اکریلیک براق برخوردار است اما می توان تا حدودی سطح خشک شده ی رنگ را با دستمالی نمناک تمیز کرد.از مزایای این رنگ سرعت اجرایی بالا ، سرعت خشک شدن سریع و سازگاری با محیط زیست می باشد.

 

رنگ اکریلیک مات پارس بهار

رنگ اکریلیک مات رنگی جذاب برای رنگ آمیزی تمامی نقاط داخلی ساختمان است و می تواند دکوراسیونی مات و شیک ایجاد کند این رنگ پوشانندگی عالی نسبت به دیگر رنگ های اکریلیک پارس بهار داشته ولی قابلیت شستشوی کمتری دارد از دیگر مزایای این رنگ می توان به سرعت خشک شدن و اجرایی بالا و همچنین سازگاری با محیط زیست اشاره کرد.