برند کاپارول از برندهای معتبر کشور آلمان با سابقه ای 125 ساله در زمینه تولید انواع رنگ و از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولاتش استفاده  کرده و محصولات خود را بر پایه آب تولید و عرضه کرده است .

شرکت رنگ کاپارول در سال 2015 جایزه ی برترین شرکت تولید کننده محصولات سازگار با محیط زیست را دریافت کرد .این شرکت محصولاتی همچون انواع رنگ اکریلیک مالریت مناسب برای فضای داخلی و رنگ اکریلیک مورسکو مناسب برای فضای خارجی و پرایمر پایه آب اکریلیک را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است.

 

لینک های مفید:
رنگ کاپارول

 
رنگ کاپارول

معرفی انواع محصولات شرکت رنگ کاپارول

1- رنگ اکریلیک مالریت

2- رنگ اکریلیک مالریت آنتی باکتریال

3- رنگ نمای مورسکو

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

معرفی رنگ اکریلیک مالریت کاپارول

رنگ مالریت از پوشش دهی بسیار عالی برخوردار بوده و به راحتی قابلیت شستشو دارد این برند برعکس رنگ های اکریلیک ایرانی که قدرت شستشوی محدودی دارند از قدرت شستشوی خوبی برخوردار است.رنگ مالریت بر اساس رزین های اکریلیک و با پایه آب تولید شده از این جهت جزئ رنگ های دوستدار محیط زیست محسوب می شود.سرعت خشک شدن سریع و اجرای راحت موجب شهرت این رنگ شده و طرفداران بی شماری را در دنیا به خود جذب کرده است.

کاربرد این رنگ در داخل ساختمان نامحدود بوده و برای رنگ امیزی ساختمان های مسکونی و مکان هایی مانند بیمارستان ها ، مکان های اداری و تجاری ،مهد های کودک و مدارس و … انتخابی مناسب است.

رنگ کاپارول

معرفی رنگ اکریلیک مالریت آنتی باکتریال

این محصول رنگ کاپارول نیز بر پایه آب بوده و با یون های نقره بر پایه رزین های اکریلیک از خواص ضد باکتریایی برخوردار هستند.رنگ اکریلیک مالریت انتی باکتریال با خاصیت ضد باکتریایی خود برای استفاده در محیط های بیمارستانی ، آزمایشگاه ها و مطب ها انتخابی بی نقص بوده و قادر به حذف باکتری های خطرناک در این محیط ها است.

از دیگر ویژگی های مثبت این رنگ نداشتن بوی تند و نامطبوع است که موجب می شود افراد دچار حساسیت و مسمومیت نشوند همچنین این رنگ که به رنگ مالریت w مشهور است قابلیت شستشوی بسیار خوبی داشته و به راحتی قابل تمیز کردن است.پوشش دهی عالی این رنگ در کنار تمامی مزایای گفته شده در بالا انتخاب را برای مشتریان سهل و راحت می کند و تا مدتهای طولانی دیگر نیازی به رنگ آمیزی مجدد نخواهد بود.

رنگ کاپارول

معرفی رنگ نما مورسکو

رنگ نمای مورسکو بر اساس رزین های ویژه سیلاکریل تولید شده اند و حلال آنها آب است این رنگ برای استفاده در نمای ساختمان فرموله شده و قابلیت تحمل شرایط سخت جوی ، رطوبت ، باران ، نور خورشید و … را داراست. رنگ مورسکو قابلیت تنفس به سطح نما داده و با قدرت چسبندگی بالا می تواند پوششی عالی و یکدست روی نما ایجاد کند.

خصوصیات کلی رنگ کاپارول 

  • رنگ های اکریلیک بوی تند و نامطبوع ندارند
  • حلال این رنگ ها آب است پس نیازی به استفاده از مواد نفتی و سختی استفاده از این مواد نیست.
  • رنگ کاپارول سازگار با محیط زیست هستند
  • به علت نداشتن مواد شیمیایی خطرناک ، گارهای سمی تولید نمی کنند.
  • کیفیت عالی و عمر و دوام طولانی مدتی دارند
  • کاربرد این رنگ ها در انواع سطوح داخلی و خارجی ساختمان مسکونی و مکان های اداری و تجاری ، بیمارستان ها ، هتل ها ، مکان های خدماتی و کارخانجات و … می باشد.
  • قابلیت شستشوی انواع رنگ کاپارول صددرصد و تأیید شده است.
  • تولید شده با بروز ترین تکنولوژی های روز دنیا و منطبق با استاندارد های جهانی هستند.
  • رنگ های کاپارول سرعت خشک شدن و اجرایی سریع دارند.

 

معایب رنگ کاپارول

رنگ های کاپارول در ایران بسیار کمیاب هستند و به سختی در فروشگاه های رنگ یافت می شوند. این مسئله در بالاتر رفتن قیمت این رنگ بی تأثیر نبوده و موجب شده برخی مشتریان تمایل به استفاده از این رنگ ها را نداشته باشند و با وجود کیفیت بسیار پایین رنگ های اکریلیک ایرانی از این رنگ ها و یا رنگ های روغنی که از دوام و عمر طولانی تری نسبت به رنگ های اکریلیک برخوردارند در نقاشی ساختمان خود استفاده کنند.