گچ چیست ؟

گچ ماده ای پودری و سفید رنگ است که از سنگ گچ در کارخانجات به دو صورت گچ خاک و گچ کاملاٌ خالص تولید و عرضه می شود . گچ خاک به علت ناخالصی هایی که دارد برای زیر کاری در ساختمان ها و گچ کاملاً خالص برای گچ کاری نهایی و حتی تزئین ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد .

نقاشی ساختمان در تویسرگان همدان

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

از گچ مرغوب در ساخت گچ بری ها بهره می برند و تزئینات زیبایی برای ساختمان ها ایجاد می کنند .

گچ به عنوان عایقی ارزان و خصوصیات ظاهری زیبایی که به کار اجرایی می دهد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، در یک نقاشی ساختمان با کیفیت اگر گچ کاری دیوار کیفیت پایینی داشته باشد مطمئناً رنگ آمیزی ساختمان همراه با موج ها و برآمدگی و فرورفتگی هایی همراه خواهد شد که کیفیت کار را به شدت پایین می آورد .

یک نقاشی ساختمان فقط تا حدودی می تواند معایب گچ کاری را بپوشاند پس گچ کاری بسیار اهمیت دارد و باید به دست گچ کارانی دوره دیده و مجرب انجام شود ، شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با هدف رضایت و حفظ مشتریانش استادکاران گچ کار را با مدرک فنی و حرفه ای با سابقه ی کار چندین ساله به کار گرفته تا کاری بی نقص تحویل شما بدهد .

نقاشی ساختمان در ملارد کرج

قیمت گچ کاری

گچ کاری به عنوان کاری حساس و ظریف در تمام ساختمان که در معرض آب و رطوبت نیستند مورد استفاده قرار می گیرد در یان شرکت کارهای جزئی گچ کاری توسط استادکاران نقاشی انجام می شود اما در موارد گچ کاری کامل بسته به شرایط قیمتی از خدود 7000 تا 10000 متفاوت است شما می توانید با تماس با کارشناسان گروه ساختمانی نقاشی لوکس از قیمت های دقیق مطلع شده و از تخفیفات ویژه ی این شرکت بهره مند شوید .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

کدام بهتر است کاغذ دیواری یا رنگ

چند نکته در رابطه با آموزش نحوه گچکاری

  • گچ دو ویژگی مهم دارد اول اینکه زود سفت می شود و در هنگام سفت شدن حجم آن زیاد می شود ،پس کار کردن با گچ نیاز به مهارت و تجربه دارد .
  • استفاده از این مواد در مکان های مرطوب درست نیست چون گچ مقاومتی در برابر رطوبت نداشته و خیلی زود خراب می شود .
  • گچ سرعت اجرایی بالا ترین نسبت به سرامیک دارد و ارزان تر است .
  • برای کندگیر کردن گچ باید مقدار آب را افزایش داد و میزان ورز دادن آن را نیز زیاد کرد تا گچ به سرعت خشک نشود به این نوع گچ ،گچ کشته می گویند و برای پوشش نهایی سفید کاری دیوار ،استفاده می شود .
  • در کار با گچ مقدار ملات باید کم درست شود تا قبل از خشک شدن بتوان آن را مصرف کرد .
  • در کار با ماله باید آن را مورب با دیوار قرار داد و گچ را روی دیوار کشید .
  • گچ به علت مرطوب بودن اگر در مجاورت فلزات باشند آنها را سولفاته می کنند پس بهتر است در گچ کاری به این نکته دقت کنید.
  • برای درست کردن گچ کشته باید از گچ نرم و بسیار ریز استفاده کرد و 10 تا 15 دقیقه مخلوط را هم زد.
  • در گچکاری داخل ساختمان باید از گچ نرم و دانه ریز استفاده کرد .