نقاشی ساختمان با مولتی کالر ونحوه اجرای آن

توضیحاتی از نقاشی ساختمان با مولتی کالر

نقاشی ساختمان با مولتی کالر ونحوه اجرای آن ، مولتی کالر یکی از رنگ ها با نمای زیبا و کاربردی در x است ، و به خاطر تنوع رنگی بسیا زیادی که دارد مورد پسند بسیاری از مشتریان واقع شده است .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 
کاربرد مولتی کالر  :  مولتی کالر اغلب در راهرو ساختمان – راه پله ساختمان – پارکینگ ها و رمپ ها – بالکن ها و….. در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد ، البته در تمام نقاط ساختمان کاربرد دارد اما به خاطر استحکام بالایی که دارد در نقاطی که پر رفت و آمد هستند اجرا میشود و به خاطر همین استحکام در اداره جات و شرکت ها و بیمارستان ها و…. بسیار استفاده میشود . تنوع رنگی مولتی کالر در نقاشی ساختمان در حدی است که هم رنگ های مناسب برای اتاق کودک و هم رنگ های مناسب برای اداره جات دارد .

مزیت های رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان : رنگ مولتی کالر صد در صد قابل شست و شو میباشد و این امر بسیار برای مشتریان مهم است و یکی دیگر از مزیت های رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان این است که این رنگ تا حدودی بی بو میباشد و بوی آن دیگر ساکنان را اذیت نمیکند و یکی دیگر از مزیت های رنگ مولتی کالر آن است که اگر شما عجله داشته باشید بسیا رنگ مناسبی را انتخاب کردید برای اینکه مولتی کالر سرعت اجرایی بسیار بالایی دارد .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

نحوه ی آماده سازی سطح برای اجرای مولتی کالر : ابتدا گچ کاری کار چک میشودو ایرادهای جزیی بر طرف میشود  تا کاملا متوجه شویم که ایراد گچکاری سطح کاملاً بر طرف شده است پس از آن با روغن زیر کار اصطلاحاٍ عطش گچ را بر طرف میکنیم و خاک گچ را میگیریم و گچ را محکم میکنیم ودر مرحله بعدی رنگ آستری پلاستیک به سطح میزنیم و بعد از آن با بتونه لکه گیری میکنیم و سطح را صاف و یک دست میکنیم پس از آن با رنگ اکریلیک سطح را دو بار رنگ میکنیم و بعد از آن رنگ مولتی کالر را روی سطح اجرا میکنیم