یکی از نقاطی که در زیباسازی دکوراسیون منازل بسیار اهمیت دارد دیوار پشت تلویزیون است به همین دلیل در زیباسازی این قسمت از انواع کاغذ دیوار ها و دیگر پوشش ها استفاده می شود یکی از روش های زیباسازی دیوار پشت تلویزیون استفاده از انواع رنگ ها با تناژ رنگی متنوع است اما سؤال مهم اینکه رنگ دیوار پشت تلویزیون بهتر است چه رنگی باشد؟

 

لینک های مفید:
پتینه دیوار

انتخاب رنگ مناسب برای دیوار پشت تلویزیون که دیوار اصلی اتاق یا سالن پذیرایی یا نشیمن شما محسوب می شود باید به گونه ای باشد که با رنگ بقیه ی قسمت ها و لوازم اتاق مطابقت داشته باشد و زیبایی محیط را افزایش داده و حس بی نظیمی به محیط القاء نکند.

وقتی وارد خانه ای می شوید اولین جایی از خانه که شما را متوجه خود می کند دکوراسیون دیوار اصلی است که تلویزیون جلوی آن قرار گرفته و با لوازمی دیگر تزئین شده است.

حال اگر این دیوار با رنگی متفاوت و پرانرژی رنگ آمیزی شده باشد. بیشتر شما را جذب خود خواهد کرد. البته به شرطی که این رنگ با بقیه رنگ های اتاق همخوانی داشته باشد. برای مثال اگر اتاق به رنگ آبی روشن و دیوار پشت تلویزیون سرمه ای رنگ آمیزی شود همخوانی بین رنگ ها ،محیطی شیک و جذاب ایجاد می کند.

بهترین رنگ برای دیوار پشت تلویزیون چیست؟

برای تزئین دیوار پشت تلویزیون چه باید کرد و آیا می توان با اجرای رنگی ساده زیبایی محیط را افزایش داد ؟ در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که بله مطمئناٌ می توان با اجرای رنگ ساده این دیوار را متفاوت و زیبا کرد و برای رسیدن به این هدف فقط کافیست رنگی متفاوت و شاد از رنگ دیگر دیوار های مجاور انتخاب و اجرا کرد.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1402

برای رنگ آمیزی دیوار پشت تلویزیون دقت به هماهنگی رنگ ها می تواند در زیباتر شدن محیط تأثیر گذار باشد اما انتخاب رنگ قانونی غیر قابل تغییر نسیت و به سلایق افراد بستگی دارد و افراد می توانند با توجه به روحیات و نوع دکوراسیون خود انواع رنگ ها را انتخاب کنند.

برای مثال اگر رنگ دیوار های مجاور سفید یا استخوانی است می توان از انواع رنگ های خاکستری ، توسی ، مشکی ، نارنجی ، قرمز ، قهوه ای و رنگ هایی از این دست برای رنگ آمیزی این دیوار استفاده کرد البته دقت کنید که رنگ لوازم اتاق نیز بهتر است در انتخاب رنگ مناسب مد نظر قرار گیرد تا جلوه ای زیبا به محیط ببخشد..

اگر دیوار بزرگی دارید بهتر است در کنار رنگ آمیزی از آیتم های دیگری نیز برای خالی به نظر نرسیدن دیوار استفاده کنید برای مثال از تابلو ها و دیوار کوب ها استفاده کنید و یا از شابلون هایی با طرح های جذاب استفاده کرده و طرح هایی به دیوار اضافه کنید و یا اینکه دیوار را به چند بخش تقسیم کرده و فقط مساحت کمی از دیوار را در پشت تلویزیون با رنگ تیره تر کار کرده و بقیه ی دیوار را با رنگی متفاوت رنگ آمیزی کنید البته توجه کنید که استفاده از تنوع رنگی بیش از دو یا سه رنگ دکوراسیون اتاق شما را شلوغ و بی نظم جلوه خواهد داد.

انواع روش ها برای زیباسازی دیوار پشت تلویزیون

استفاده از طرح های سه بعدی

اگر می خواهید با رنگی ساده و بدون استفاده از دیگر لوازم تزئینی و دیوار کوب ها این دیوار را زیبا کنید می توانید از طرح های سه بعدی و یا شابلون های با طرح های باب سلیقه ی خود استفاده کرده و دکوراسیونی ساده اما شیک ایجاد کنید.

استفاده از کاغذ دیواری

اکثر افراد به علت گران بودن قیمت خرید و هزینه اجرای کاغذ دیواری در سراسر خانه نمی توانند از این پوشش زیبا برای تزئین خانه استفاده کنند می توانند فقط برای دیوار پشت تلویزیون از یکی از طرح ها و رنگ های جذاب کاغذ دیواری ها استفاده کرده و دیوار اصلی اتاق را به شکلی فوق العاده تزئین کنند .

کاغذ دیوار های سه بعدی از بهترین انتخاب ها برای تزئین این دیوار ها است که در انواع طرح های طبیعت ، اشکال هندسی و … موجود بوده و انتخاب را برای  شما آسان کرده است.

رنگ آمیزی دیوار با رنگی متفاوت

برای تزئین دکوراسیون خود و بیشتر کردن جلوه ی دیوار پشت تلویزیون می توانید با انتخاب رنگی تیره تر از رنگ دیوار های مجاور دکوراسیونی جذاب و شیک ایجاد کنید.

استفاده از لوازم تزئینی

برای ایجاد جذابیت بیشتر برای دیوار اصلی یک اتاق یا سالن می توان از تابلو ها یا دیوارکوب های هماهنگ با سبک دکوراسیون نیز در کنار رنگ آمیزی دیوار استفاده کرد تا دکوراسیونی متفاوت و فوق العاده ایجاد کرد.

 

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون

 رنگ دیوار پشت تلویزیون