طراحی با رنگ در نقاشی ساختمان کاری بسیار مدرن و شگفت انگیز است که بسیار مورد توجه است و با انواع رنگ های پلاستیک – روغنی و اکریلیک انجام می شود انواع طراحی با رنگ در نقاشی ساختمان به چند دسته کلی تقسیم می شود که در ذیل به اختصار در مورد آنها با شما صحبت خواهیم کرد .

انواع طراحی با رنگ در نقاشی ساختمان

  1. پتینه
  2. نقاشی سه بعدی
  3. نقاشی با انوع شابلون های دست ساز و آماده
  4. طراحی با انواع غلطک های طرح دار
  5. طرح چرم
  6. طرح چوب
  7. طرح سنگ
  8. طرح آجر
  9. طرح کاغذ دیواری
  10. ترک

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

پتینه

پتینه طراحی بسیار پر طرفدار است و استادکاران با وسایل مختلف این کار را انجام می دهند که موجب می شود طرح های کار شده با هم متفاوت باشند در مقاله ای خصوصیات و طریقه ی انجام و سبک های پتینه به اختصار توضیح داده شده است با کلیک روی کلمه ی پتینه می توانید از این مقاله استفاده فرمایید .

 

نقاشی سه بعدی

نقاشی سه بعدی بر روی دیوار رنگ شده و بدون ایراد برای شما دکوراسیونی نی نظیر می سازد و تابلویی شگفت انگیز برایتان ایجاد می کند اما کاری بسیار وقت گیر است و بهتر است به دست استادکاری خبره انجام شود .

 

نقاشی با انواع شابلون های دست ساز و آماده

امروزه شابلون هایی با طرح های آماده و طرح هایی که استادکاران با سلایق خود طراحی می کنند در طراحی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان با ظرافت و دقت طرح هایی جالب خلق کرد . با کلیک روی کلمه نقاشی ساختمان با شابلون وارد صفحه مربوط شده و اطلاعات کاملتری دریافت کنید .

طراحی با انواع غلطک های طرح دار

غلطک در نقاشی ساختمان وسیله ای بسیار کاربردی و مهم است امروزه غلطک های طرح دار به وفور یافت می شوند و در طرح های ریز و درشت موجود هستند از این نوع غلطک های می تواند برای طراحی طرح های کاغذ دیواری نیز استفاده کرده و طرحی مشابه کاغذ دیواری ایجاد کرد و مجبور نبود هزینه ی گزاف برای کاغذ دیواری پرداخت .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

ایجاد طرح چرم در رنگ آمیزی

در نقاشی ساختمان استادکاران با روش های مختلف طرح هایی خاص از رنگ ها می سازند یک از این طرح ها طرح چرم است در این طرح پس از رنگ آمیزی دیوار مشمایی مچاله شده را روی رنگ خیس می کشند و پس از جدا کردن مشما طرحی چرمی روی دیوار ایجاد می شود

طراحی طرح چوب ،سنگ ، آجر

طراحی طرح چوب نیاز به وسیله ای خاص دارد که به کمک آن می توانید طرحی بسیار مشابه طرح چوب ایجاد کنید و برای طرح سنگ و آجر نیز نیاز به رنگ بندی مخصوص و استفاده از مواد خاصی است تا طرح هایی مشابه سنگ یا آجر ایجاد شود .

طرح ترک در نقاشی ساختمان

طرح ترک با استفاده از رنگ های مخصوص انجام می شود این رنگ ها پس از اجرا به مرور که خشک می شوند شروع به درک خوردن می کنند به همین دلیل باید رنگ زیرین رنگ دلخواهمان باشد تا از این ترک های رنگی مطابق سلیقه یمان نمایان شود و زیبایی دلخواهمان را ایجاد کند . طرح ترک در نقاشی ساختمان طرحی جذاب است .

طرح کاغذ دیواری با رنگ آمیزی دیوار

در گذشته کاغذ دیواری به علت طرح های خاص و زیبایش بسیار پر طرفدار بود اما قیمت بالای این محصول موجب می شد تا همه اقشار جامعه نتوانند از این محصول استفاده کنند اما امروزه طرح های کاغذ دیواری در نقاشی ساختمان با طرح های مشابه کاغذ دیواری ها اجرا می شوند و همه ی اقشار جامعه می توانند از زیبایی این طرح ها بهره مند شوند .