شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی نقاشی ساختمان و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

نقاشی ساختمان در حصار بوعلی

قیمت نقاشی ساختمان در اسفراین

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در تهرانپارس ، حکیمیه

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ آمیزی ساختمان امروزه با دو نوع از رنگ های معمولی و رنگ های بافت دار در حال اجرا است .رنگ های معمولی از قدیمی ترین رنگ های ساختمانی هستند که با رنگ آمیزی با این رنگ ها سطحی صاف و یکدست ایجاد می شود. مانند : رنگ روغنی ،رنگ اکریلیک و رنگ پلاستیک این دسته از رنگ ها بسیار پرطرفدار و پرکاربرد می باشند .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

رنگ های بافت دار در سطح دیوار ایجاد طرح و بافت های متنوع و بسیار جذابی ایجاد می کنند و با ترکیبات متنوعی تولید شده اند برای مثال بلکا پوششی سلولوزی است که در دو نوع معمولی و ابریشمی تولید می شوند و به اصطلاح به آنها رنگ گفته می شود ولی این پوشش هیچ تناسبی با رنگ ها نداشته و الیافی است که پس از ترکیب با آب ،لایه ی نازکی از مواد خمیری روی دیوار کشیده شده و پوششی پتو مانند روی دیوار یا سقف ایجاد می کنند.

شاید برای برخی سؤال پیش بیاید که چه نوع رنگی بهتر است معمولی یا بافت دار ؟ در جواب به این سؤال باید گفت شما چه نوع دکوراسیونی را دوست دارید؟ دیوار های با پوششی ساده یا پوششی طرح دار و رنگارنگ .رنگ های بافت دار زمانی تولید شد که کاغذ دیواری ها با طرح های متنوع جایگاه نقاشی ساختمان را گرفته و موجب کاهش طرفداران نقاشی ساختمان شدند.تولید کنندگان رنگ های ساختمانی برای باز پس گیری این جایگاه تصمیم به تولید انواع رنگ های طرح دار گرفته و اولین رنگ های بافت دار تولید و وارد بازار شد.

برخی افراد زود دچار تکرار زدگی شده و سخت تر بودن تعویض رنگ های بافت دار موجب شده علاقه ی چندانی به استفاده از رنگ های بافت دار نداشته باشند. اما برخی یا وسع مالی کافی برای تعویض رنگ را در هر زمان که اراده کنند دارند و یا می توانند به مدت بسیار طولانی از رنگ تکراری دیوار لذت برده، پس نیاز به تعویض رنگ بافت دار ندارند .

نقاشی ساختمان در تهران