نقاشی ساختمان با کارت حکمت در تمامی نقاط تهران و حومه با کیفیت بالا در تهران و استانهای اطراف با قیمت مناسب

به دلیل بزرگ بودن استان تهران و افزایش هزینه های رفت و آمد و هدر رفتن زمان گروه نقاشی لوکس طی تصمیمی در ۶ نقطه تهران تیم های مجرب و کار بلد در تمامی قسمت های نقاشی ساختمان تشکیل داده تا بتواند به بهترین شکل و قسمت های مختلف تهران را پوشش دهد .

نقاشی ساختمان در زعفرانیه تهران

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

زمانبندی در کار نقاشی ساختمان

یکی از کارهای مهم در این شرکت رضایت مشتری است در این رابطه اجرای کار در زمان مشخص و با برنامه ریزی دقیق از تعهدات ما می باشد .

در بیشتر مواقع برای هر یک از مشتریان پیش آمده که در عین اینکه کاری درجه یک می خواسته اند اما اجرای کار در زمان محدود برایشان بسیار حائز اهمیت بوده ، استادکاران ما پس از شنیدن نوع کار درخواستی شما حداقل و حد اکثر زمان مورد نیاز برای اجرای کار را بررسی کرده و تلاش خواهند کرد کار مورد نظر شما را در زمان مشخص تحویل دهند اما به این نکته اساسی نیز توجه داشته باشید که اگر استادکار به شما اعلام می کند کار درخواستی شما نمی تواند در زمان مورد نظرتان با کیفیت درجه یک صورت بپزید ، تمام جوانب را بررسی کرده و توجه به نظر استادکار به نفع شما است .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

نقاشی ساختمان با طرح چرم

نقاشی ساختمان با رنگ روغنی

رنگ های روغنی که پس از رنگ پلاستیک تولید شده اند در سه نوع مات – نیمه مات و براق تولید شده اند این رنگ ها بر پایه ی رزین الکیدی و با توجه به شرایط آب و هوایی کشورمان تولید شده اند این رنگ ها از دیرتر از رنگ های اکریلیک و پلاستیک خشک شده و می تواند این رنگ را با انواع ابزاری مانند قلمو و پیستوله و غلطک اجرا کرد .

قیمت نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی تواند در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر کاری مورد نیاز برای عیب گیری سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است . نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این شرکت بسپارید .