نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان در ارومیه – شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی رنگ آمیزی و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

ویژگی های رنگ های روغنی

رنگ های روغنی در نقاشی ساختمان سه دسته ی رنگ های روغنی براق – مات و نیمه مات موجود هستند خصوصیات این رنگ ها به طور کلی :

  • رنگ های روغنی جزء رنگ های ضد آب بوده و مقاومت بالایی در برابر شستشو دارند بخصوص رنگ های روغنی براق
  • رنگ های روغنی از درجه کیفیت بالایی برخوردارند
  • بوی نامطبوع این رنگ ها تا چند روز حتی پس از خشک شدن باقی می ماند
  • مدت زمان خشک شدن این رنگ طولانی  تر بوده و زمان رنگ آمیزی را افزایش می دهد

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

قیمت نقاشی ساختمان در ارومیه

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این شرکت با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در گیلان

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

رنگ روغنی بهتر است یا رنگ اکریلیک ؟

مقایسه این دو رنگ نیاز به در نظر گرفتن شرایط مورد نظر است رنگ های روغنی کیفیت بسیار بالایی داشته و دوام طولانی دارند اما بعد از یک سال شروع به تیره شدن کردن و یک تا دو درجه رنگشان تیره می شود و از نظر بهداشت جهانی نیز به علت تولید گازهای سمی مورد تأیید نبوده و استفاده از آن در کشور های پیشرفته منسوخ شده است .

رنگ های اکریلیک از رنگ های مورد استفاده در سراسر دنیا و مورد تأیید بهداشت جهانی است و با حلال آب،کاملاٌ بدن بو بوده و سرعت اجرایی بالایی دارد .اما مطلبی که شاید کمتر  کسی به شما بگوید این است که اکثر رنگ های اکریلیک برعکس تبلیغات گسترده ای که در رابطه با قابل شستشو بودن دارند به هیچ وجه قابلیت شستشو و پاک کردن نداشته و بعد از یک دوبار پاک کردن رنگ با دستمال پاک می شود .البته رنگ های اکریلیک قابل شستشو موجود هستند اما قیمت آنها بسیار بالا بوده و بصرفه نیستند .

حال با خصوصیات گفته شده در بالا انتخاب میان این دو رنگ با شماست .پیشنهاد ما به افرادی که مشکلات مالی ندارند استفاده از رنگ های درجه یک اکریلیک است تا به محیط زیست آسیب وارد نشود و از بوی نامطبوع رنگ های روغنی راحت باشید .اما برای افرادی که با هزینه ی کمتر به دنبال رنگ آمیزی ممتاز هستند،استفاده از رنگ های روغنی پیشنهاد می شود تا به راحتی بتوان سطح را تمیز کرد و تا مدت طولانی از صرف هزینه ی اضافی راحت شد.

نقاشی ساختمان در کرج فاز یک اندیشه