گروه ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در زمینه ی نقاشی ساختمان و تعمیرات ساختمان توانسته با نمونه کارهای اجرایی درجه یک سابقه ای درخشان از خود بر جای بگذارد . ما با احترام به حقوق و رفاه مشتریان شعبه های متعددی در اکثر شهر ها دایر کرده و با کارهای اجرایی تضمین شده آماده ی خدمات رسانی به شما هستیم .

رنگ های ساختمانی مانند هر قسمتی از منزل بر روی ایجاد یک دکوراسیون بی نقص مؤثر هستند از این رو باید به این مسئله نیز مانند دیگر موضوعات دقت عمل فراوان کرده و همه  چیز را مد نظر گرفت حال چگونه می توان به هدف نهایی رسید ، برای هر کاری اصولی باید مورد توجه قرار گیرد در نقاشی ساختمان نیز انتخاب تن رنگ پس از انتخاب جنس مناسب باید با دقت انتخاب شود.

رنگ ها در دسته های رنگ های سرد و گرم و رنگ های خنثی مورد استفاده قرار می گیرد برای انتخاب بهترین رنگ ها باید اول اطلاعاتی در رابطه با روانشناسی  رنگ ها داشته باشید و بدانید به دنبال چه حس و حالی هستید و سبک دکوراسیون شما چگونه است برای کسب اطلاعات کافی در این رابطه می توانید به مقالات نوشته شده در این سایت و یا سایت های مرتبط با این موضوع مراجعه کرده و با علم کافی انتخابی بی نقص داشته باشید .

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

نقاشی ساختمان در بجنورد

قیمت نقاشی ساختمان در بجنورد

قیمت در نقاشی ساختمان امسال با گران شدن رنگ و ملزومات نمی تواند قیمت ثابتی باشد ولی ما همچنان با تلاش فراوان سعی کرده ایم کارهای اجرایی را با قیمت های منصفانه و تضمین شده اجرا کنیم در ضمن قابل ذکر است که در بیشتر موارد قیمت نقاشی ساختمان توافقی و بسته به کیفیت ساختمان متفاوت است .

در صورت تمایل به رنگ آمیزی ساختمان بدون نگرانی از هزینه ی نقاشی ساختمانتان با ما تماس بگیرید تا استادکاران این شرکت پس از بازدید راهنمایی های لازم جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت کار را به شما بدهند سپس با اطلاعات کامل و کافی اقدام به رنگ آمیزی ساختمان خود نمایید .

کارهای اجرایی توسط این گروه با ضمانت شش تا دو ساله خواهد بود .

نقاشی ساختمان در بجنورد

نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان از نظر قیمت ارزان تر از هر نوع دیوار پوشی است و در هنگام تعویض رنگ نیز نیاز به صرف زمان زیاد برای زیر کاری نیست در صورتی که کاغذ دیواری و دیگر دیوار پوش ها به شدت به دیوار آسیب زده و کندن آنها از دیوار بسیار سخت است و پس از کندن نیز باید چند روز زمان صرف کنید تا زیر کار دیوار درست شود حتی در مواردی نیاز به گچ کاری دیوار است .

رنگ آمیزی چون ارزان است شما می توانید در زمان های کوتاهی رنگ دیوار را عوض کنید و اگر فردی هستید که خیلی زود دچار تکرار زدگی می شوید می توانید با رنگ آمیزی ساختمانتان با رنگ های ساده و روشن تا مدتهای بسیار طولانی از رنگ انتخابی خود راضی و خشنود باشید .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

در صورت تمایل به سپردن رنگ آمیزی ساختمانتان به استادکاران این شرکت با ما تماس بگیرید تا با قیمت بسیار منصفانه و ضمانت شش تا دو ساله صاحب منزل یا محل کاری زیبا و شیک باشید .

نقاشی ساختمان در بجنورد

انواع رنگ های ساختمانی

رنگ روغنی : قابل شستشو – سرعت خشک شدن بسیار کند – حلال بنزین – با بوی نامطبوع

  • رنگ روغنی براق : قابل شستشو ی بالا – عیوب دیوار را به علت انعکاس نور کاملاً نمایان می کند
  • رنگ روغنی مات : قابلیت شستشوی کمتر – مناسب برای رنگ آمیزی تمام نقاط داخلی ساختمان – بدون انعکاس نور
  • رنگ روغنی نیمه مات : قابلیت شستشوی متوسط – کیفیت مابین رنگ روغنی براق و مات – قابل استفاده در تمام نقاط داخلی ساختمان

رنگ پلاستیک : غیر قابل شستشو – سرعت خشک شدن سریع – حلال آب – بدون بو

  • نیم پلاستیک : کیفیت پایین
  • تمام پلاستیک : کیفیت متوسط در حدی که می توان روی دیوار را در صورت کثیف شدن دستمال نمناک کشید

رنگ اکریلیک : قابل شستشو – انواع با کیفیت بسیار گرانقیمت – سرعت خشک شدن سریع – بدون بو – تأیید شده سازمان بهداشت جهانی