نقاشی ساختمان در مناطق مختلف تهران از جمله جردن با بالاترین کیفیت ممکن در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس در حال اجرا می باشد . این شرکت با سابقه ای درخشان از کارهای درجه یک اجرایی خود محبوبیت خاصی در میان مشتریان برای خود کسب کرده است و تلاش دارد این رویه را ادامه داده و با نقاشی لوکس و مدرن ساختمان همچنان محبوبیت خود را حفظ نماید .

رنگ پلاستیک از ارزان ترین رنگ ها محسوب می شوند. که برای رنگ آمیزی سقف و دیوار هایی که در دسترس نیستند و همچنین مکان های با استفاده ی موقت و کم رفت و آمد بسیار مناسب است.این رنگ از سرعت اجرایی بسیار بالا برخوردار بوده و به سرعت خشک می شود .

رنگ های پلاستیک با حلال آب غیر قابل شستشو بوده و از کیفیت پایین تری نسبت به دیگر رنگ ها برخودار است البته رنگ های تمام پلاستیک از برند های معتبر بسیار با کیفیت تر از رنگ های نیم پلاستیک هستند اما قیمت بالای این رنگ ها نسبت به کیفیت آنها به هیچ عنوان به صرفه نیست و پیشنهاد نمی شود .

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان در گیلاوند

هزینه نقاشی ساختمان در جردن

هزینه ی نقاشی ساختمان در جردن و سراسر تهران و شهرستان ها اول یک قیمت پایه بوده که می توانید در صفحه ی مربوط به قیمت ها مشاهده فرمایید ولی این قیمت قطعی نبوده و بسته به شرایط قابل تغییر است و در آخر قیمت نهایی با توجه به دو موضوع گقته شده و نکته ی سوم و اساسی برای ما که توافق فی ما بین است در قرار دادی رسمی تعیین می شود .

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 

نکات مورد توجه در تعیین قیمت در نقاشی ساختمان :

  • نوع رنگ انتخابی
  • نوع سبک انتخابی در نقاشی مدرن ساختمان
  • میزان خرابی کار و میزان زیر کاری مورد نیاز
  • دیوار گچی یا رنگ شده یا سیمان باشد زیر کاری های متفاوتی نیاز دارد
  • نوع کار درخواستی شده و لوازم و ابزار مورد نیاز
  • کیفیت رنگ آمیزی درخواستی از درجه یک تا سه

نقاشی ساختمان در قشم

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری

اکثر مشتریان نقاشی ساختمان را به نصب کاغذ دیواری ترجیح می دهند که در ادامه به علل این موضوع خواهیم پرداخت:

  • نقاشی ساختمان از قیمت بسیار مناسب و کمتری نسبت به خرید و نصب کاغذ دیواری دارند.
  • در نقاشی ساختمان فقط بار اول نیاز به زیرکاری مفصلی است و اگر بعد از مدتی قصد تعویض رنگ را داشته باشید با هزینه بسیار کم قادر به انجام این کار خواهید بود در صورتی که کاغذ دیواری کاملاٌ دیوار را خراب کرده و باید هزینه هنگفت برای خرید مجدد کاغذ دیواری و هم انجام زیرکاری ،پرداخت شود.
  • در گذشته ساده بودن نقاشی ساختمان موجب پرطرفدار شدن کاغذ دیواری شده بود در حالی که امروزه نقاشی ساختمان طرح دار، این مشکل را حل کرده است.