اجرای تمامی خدمات نقاشی ساختمان با کیفیت بالا و در طرح ها و متد های روز توسط مجریان مجرب و با تجربه و گروه نقاشی لوکس با تضمین کیفیت در شمال تهران جهت استعلام قیمت و یا درخواست بازدید رایگان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با افزایش میزان ساخت و ساز در دهه های اخیر و رشد بیش از حد شهر تهران از شمال و جنوب و غرب و شرق و افزایش هزینه های حمل و نقل و افزایش ترافیک دیگر طی کردن این مسیر ها از لحاظ زمانی و مکانی به صرفه نیست به همین علت گروه نقاشی لوکس به تقسیم بندی مناطق تهران بین مجریان مجرب خود با هدف کاهش زمان رفت و آمد و هزینه های آن توانسته تا رضایت مشتریان و کارکنان خود را کسب کند.

نقاشی ساختمان در شمال تهران

North of Tehran1 PixTeller

خدمات نقاشی ساختمان در شمال تهران

نقاشی نمای داخلی ساختمان

نقاشی نمای داخلی که بعد از انجام زیر سازی که قسمت مهم کار است زیرا در صورتی که بعد از گرفتن ترک ها با بتونه یا گچ کاری یا کناف کاری باید حتما سطح کار با سمباده صاف شود و در صورت نو ساز بودن از روغن زیر کار استفاده شود .

 

لینک های مفید:
قیمت رنگ جوتن

 

معمولا رنگ آمیزی دیوار ها با رنگ روغنی یا اکریلیک به انتخاب مشتری و سقف با رنگ پلاستیک انجام میشود.

 

اجرای طرح های پتینه و کاغذ دیواری با رنگ

رنگ آمیزی نمای داخلی ساختمان در طرح ها و رنگ های مختلف که طبق نظر کارفرما انجام میشود. تیم مجرب ما به غیر از اجرای رنگ آمیزی ساده دیوار ها در رنگ های مختلف که با بهترین زیر سازی انجام میشود تا کار از طول عمر بالایی برخوردار شود توانایی اجرای طرح های پتینه ای و طرح های کاغذ دیواری را با رنگ دارد و مشتریان عزیز میتوانند طرح های مد نظر خود را به مجریان ما توضیح داده تا از بین کاتالوگ ها کاتالوگی که طرح های آن نزدیک به نظر شما هست از سایت به شما نشان دهند و در صورت نهایی شدن آن طرح را پیاده سازی کنند .

که باید این نکته را ذکر کنیم که قیمت طرح های پتینه یا طرح های کاغذ دیواری جداگانه محاسبه میشوند .

نقاشی نمای ساختمان در شمال تهران

نقاشی نمای ساختمان کاری بسیار سخت و خطرناک است که باید با رعایت نکات ایمنی انجام شود و برای رنگ آمیزی نما از رنگ کینتکس یا رنگ نما و یا رنگ نمای سیلیکونی استفاده میشود که از لحاظ قیمتی رنگ نمای سیلیکونی قیمت بالاتری دارد.

 

لینک های مفید:
لیست قیمت نقاشی ساختمان

 

 

نقاشی درب های چوبی

انجام نقاشی درب چوبی به همراه ترمیم پوسیدگی و ترک ها و شکستگی های کوچک بر روی سطح در با بهترین کیفیت توسط نقاشان چوب ما که با بهترین رنگ ها صورت میپذیرد.

نقاشی ساختمان در شمال تهران

نقاشی درب چوبی

قیمت نقاشی ساختمان درشمال تهران

در نقاشی ساختمان برای هر نوع رنگی یک قیمت کلی ارائه می شود اما بسته به شرایطی این قیمت ها تغییر پذیر هستند .قیمت در نقاشی ساختمان به عوامل زیر بستگی دارد

  1. کیفیت رنگ درخواستی از درجه یک تا سه
  2. برند رنگ درخواستی
  3. نوع دیوار از گچی ، رنگ شده ، سیمانی ، بتونی
  4. زمان مورد نیاز برای کار درخواستی
  5. لوازم مورد نیاز برای کار درخواستی

کیفیت و برند رنگ ها در نقاشی ساختمان چه نقشی دارند :

یکی از سوالات مهم و اساسی در نقاشی ساختمان این سوال است که برند رنگ های مصرفی می تواند در کیفیت کار نهایی تأثیر گذار باشد یا خیر ؟

شاید اولین جواب منطقی برای این سوال این باشد که بله برند های معروف، رنگ های خوب و با کیفیت و در کیفیت کار بسیار مؤثر هستند اما باید توضیحی بسیار مهم به این جواب اضافه شود، رنگ های با برند معروف در طی سالیان معروفیت کسب کرده و تبلیغات زیادی برای آنها انجام شده در حالی که رنگ های کمتر شناخته شده و بسیار با کیفیت دیگری نیز امروزه تولید می شوند که فقط به علت شناخت کمتر مشتریان و برخی استادکاران در رابطه با این رنگ ها سبب شده تا مورد توجه قرار نگیرند .

شرکت ساختمانی نقاشی لوکس با سابقه ای طولانی در انجام کارهای نقاشی و نمونه کارهای بسیار فراوان در اکثر نقاط تهران و شهرستان ها برای جلب رضایت مشتریان و کاهش هزینه با تلاشی بی وقفه به شما رنگ های کمتر شناخته شده ولی بسیار با کیفیت را معرفی کرده و کارهای اجرایی خود را با ضمانت شش تا دو ساله به شما تحویل می دهد تمام تلاش شرکت ما رضایت مشتریان و حفظ مشتریان است تا مشتریان با هزینه ی کم کاری زیبا و با کیفیت داشته باشند .

نقاشی ساختمان در شمال تهران

نقاشی ساختمان در ذوب آهن کرج