نقاشی ساختمان در منطقه شهرک دانشگاه تهران و تمامی نقاط تهران و حومه با درجه کیفیت درخواستی شما و با انواع طرح ها و سبک های مدرن و سنتی مناسب برای نقاشی ساختمان در شهرک دانشگاه .

نقاشی ساختمان در ولنجک

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

مشخصات رنگ های پلاستیک در نقاشی ساختمان

رنگ های پلاستیک از اولین رنگ های ساختمانی هستند که صد ها سال پیش تولید و استفاده می شده این رنگ ها از انواع رنگ های غیر قابل شستشو بوده و دوستدار محیط زیست می باشند. بوی کمی داشته و حلال آنها آب است .رنگ های پلاستیک فقط در نقاط خاصی قابل استفاده هستند و از نظر قیمت بسیار بصرفه می باشند اما چون نمی توان این رنگ را شستشو داد موارد استفاده ی آن در ساختمان ها کم است.

رنگ های پلاستیک در دو دسته ی رنگ های تمام پلاستیک و نیم پلاستیک موجود بوده و رنگ های تمام پلاستیک از رنگ های با کیفیت هستند که قیمت بالایی دارند و فقط به علت سرعت بالای اجرایی و شاید تعرق ناپذیر بودن مورد استفاده قرار می گیرند. اما رنگ های نیم پلاستیک بسیار بی دوام هستند و قیمت پایین تری دارند ، اگر می گوییم دوام کمتر منظور در مناطق پررفت و آمد است . این رنگ ها در دیوار هایی که به علل متعدد عرق می کنند بسیار مفید است و هزینه ی زیادی در بر ندارند هم در مورد قیمت رنگ و هم دستمزد .

رنگ های پلاستیک در رنگ آمیزی سقف بسیار کاربردی هستند و با انتخاب تن رنگ هماهنگ با دیوار ها یا لوازم ، سقفی زیبا خواهید داشت .یکی دیگر از نکات مثبت در رنگ های پلاستیک ثابت بودن رنگ آنهاست رنگ روغنی بسیار مقاوم است اما به مرور زمان شروع به تیره شدن می کند اما رنگ های پلاستیک تغییر رنگ نداده و در برابر نور خورشید بسیار مقاوم هستند.

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان در شهرک دانشگاه تهران

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی توان در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختمانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر سازی مورد نیاز برای عیب گیری سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است .

نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختمان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این گروه بسپارید .

انواع رنگ روغنی