نقاشی ساختمان در منطقه شهرک نفت تهران و تمامی نقاط تهران و حومه با درجه کیفیت درخواستی شما و با انواع طرح ها و سبک های مدرن و سنتی مناسب برای نقاشی ساختمان در شهرک نفت.

نقاشی ساختمان با انواع رنگ های روغنی ، اکریلیک ، پلاستیک و انواع مواد بافت دار مانند کنیتکس و بلکا و … باید با علم کامل در رابطه با جنس رنگ مورد نظر و تن رنگی مناسب بسته به سبک دکوراسیون انتخاب و اجرا شود در کار نهایی در عین زیبایی بی نقص ترین دکوراسیون ها را ایجاد کند.

اگر قصد رنگ آمیزی منزل خود را دارید برای رنگ آمیزی هر قسمت رنگ مناسب با شرایط همان قسمت را انتخاب و سپس تن رنگ مناسب را انتخاب کنید باید بدانید رنگ ها حس های متفاوتی به انسان القاء کرده و در گروه های رنگ های گرم و رنگ های سرد و رنگ های خنثی قرار می گیرند.

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

رنگ های گرم برای قسمت هایی از خانه که برای جمع شدن اعضای خانواده در کنار هم و مهمانان است می تواند موجب ایجاد حس صمیمیت و گرما شده و رنگ های سرد با ایجاد حس آرامش برای مکان هایی که برای استراحت تعیین شده مانند اتاق خواب و نشیمن بسیار مناسب هستند. پس در رنگ آمیزی منزل اگر اطلاعاتی در زمینه ی روانشناسی رنگ ها ندارید از استادکاران دوره دیده و مسلط به این علم کمک بگیرید و یا با مراجعه به مقالات مرتبط، دانش خود را افزایش داده و انتخابی جذاب  داشته باشید .

انواع رنگ های ساختمانی

  • رنگ روغنی : این رنگ از رنگ های قابل شستشو است که در سه دسته شامل :رنگ روغنی براق ، رنگ روغنی نیمه مات ، رنگ روغنی مات .انواع رنگ روغنی براق قابلیت شستشوی بیشتری داشته و مقاوم تر است اما به علت نمایان کردن عیوب دیوار و انعکاس نور برای رنگ آمیزی دیوار ها مناسب نبوده و بیشتر در درب و پنجره ها استفاده می شود .اما رنگ روغنی نیمه مات و مات انتخابی بی نقص برای رنگ آمیزی دیوارها می باشد.
  • رنگ پلاستیک : این رنگ از رنگ های غیر قابل شستشو بوده و در دو دسته شامل : تمام پلاستیک و نیم پلاستیک تولید می شود .رنگ تمام پلاستیک کیفیت خوبی داشته اما گرانقیمت است ولی رنگ نیم پلاستیک قیمت بسیار مناسبی داشته و برای رنگ آمیزی سقف بسیار مناسب و بصرفه است .رنگ های پلاستیک رنگی ثابت داشته و در اثر مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند.
  • رنگ اکریلیک : این رنگ مورد تأیید کشورهای پیشرفته بوده و قابلیت شستشو دارد و در سه دسته : براق ، مات و نیمه مات تولید می شوند .رنگ های اکریلیک با کیفیت گرانقیمت بوده و سرعت خشک شدن بالایی دارند همچنین بی بو بوده و موجب آلودگی محیط زیست نمی شوند .این رنگ در انواع مناسب برای نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان در نقاشی ساختمان تولید و عرضه می شوند.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

 

قیمت نقاشی ساختمان در شهرک نفت تهران

نقاشی ساختمان با شرایط کار تعیین می شود و نمی تواند در دو کار یک قیمت داد برای مثال در ساختمانی که سطح کار گچی یا بتونی یا رنگ شده است قیمت ها متفاوت است و همچنین میزان زیر کاری مورد نیاز برای عیب گیری سطح بر قیمت کار نقاشی ساختمان تأثیر گذار است .

نوع رنگ انتخابی و قیمت آن و همچنین سبک کار انتخابی و میزان زمان و لوازم مورد نیاز بر قیمت مؤثر است اما از همه ی اینها مهم تر قیمت توافقی است که استادکار ما با ارزیابی کار به شما اعلام می کند پس برای گرفتن قیمت نهایی اجازه دهید تا استادکار با بازدید رایگان از ساختان شما قیمت را به شما اعلام کرده و در صورت تمایل کار نقاشی ساختمان خود را به این گروه بسپارید .

نقاشی ساختمان در قم                                            نقاشی ساختمان در قم