نقاشی ساختمان چه نقشی در ساختمان دارد ؟

توضیحات کلی در مورد نقاشی ساختمان ،نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین بخش های کار در ساختمان است و نقش مهمی به این دلیل که زیبایی خاصی به محیط میبخشد .

درست است که زیبایی نمای ساختمان مهم است ولی تاثیر نمای داخلی بسیار مهم است به این دلیل که وقتی نمای داخلی ساختمان  زیبا است باعث میشود روحیه افرادی که داخل منازل هستند بسیار شاداب باشد . شما تصور کنید داخل منزلی هستید که هیچ رنگی در آن اجرا نشده است حتما خیلی سریع به این نتیجه میرسید که این خانه بسیار خسته کننده است نقاشی ساختمان در منازل شما نقش بسیار مهمی دارد .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

و البته به لطف پیشرفت های انجام شده در مصالح و اجرای کار و ابزار کار تنوع های بسیار زیادی هم از نظر کیفیت هم از نظر قیمت وجود دارد و این باعث شده است حق انتخاب مشتری در نقاشی ساختمان بسیار بالا برود . حالا در قسمت پایین چند نمونه از کارهای اجرایی شرکت ساختمانی نقاشی لوکس را به شما معرفی میکنیم .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

 

انواع کارهای اجرایی شرکت ساختمانی نقاشی لوکس به همراه یک سری توضیح های مختصر اجرای انواع رنگ پلاستیک (نیم پلاستیک و تمام پلاستیک) – انجام انواع رنگ اکریلیک ( اکریلیک مات اکریلیک براق و اکریلیک نیم براق ) – اجرای انواع رنگ روغنی ( روغنی مات روغنی براق  روغنی نیم براق ) – انجام انواع کینتکس (کینتکس مات کینتکس براق و کینتکس نیم براق ) – اجرای انواع کینتکس با دونه های مختلف و… (کینتکس دونه درشت کینتکس دونه ریز و کینتکس بی دونه ) – انجام سیلر کیلر چوبی و پلیستر و تمام پلیستر – انجام انواع کارهای سلولوزی ( بلکا و ابریشم ) – انجام انواع کارهای کناف ( بتونه و انواع رنگ ) – انجام انواع کارهای برای زیبایی و مقاومت و ( ترمیم )سنگ های نما و سنگ آنتیک و….. – انجام انواع کارهای شفاف سازی و براق کننده سنگ و آجر نما و……….. نقاشی ساختمان شاخه ها و جزئیات بسیار زیادی دارد ما در شرکت ساختمانی نقاشی لوکس تمام جزئیات نقاشی ساختمان را انجام میدهیم