نقاشی ساختمان با انواع مواد سلولزی

برخی مواد هستند که در انواع نقاشی ساختمان برای زیبا سازی دیوار استفاده می شود از جمله این مواد کنیتکس – بلکا و … که از مقاومت خوبی برخوردار بوده و ضد گردو غبار هستند این مواد گردو غبار را به خود جذب نمی کنند و انواع کنیتکس که قابل شست وشو هستند با اینکه این مواد عمر طولانی دارند اما پس از اجرا دیگر قابل جدا شدن از دیوار نیستند و نیاز به ابزار خاص برای جدا کردن این مواد از دیوار است و دیوار پس از جدا شدن این مواد بسیار آسیب می بیند و اگر بخواهید روی دیوار از انواع رنگ ها استفاده کنید باید دیوار تعمیر شود .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

نقاشی ساختمان با انواع رنگ

رنگ های ساختمان در سه دسته ی کلی رنگ روغنی – رنگ پلاستیک – رنگ اکریلیک  تقسیم بندی شده است بهترین و مرغوب ترین رنگ موجود رنگ روغنی است که از عمر بسیار طولانی برخودار بوده و قابل شست وشو بوده و مقاومت خیلی خوبی در برابر رطوبت دارد به همین دلیل هم در داخل ساختمان و هم در خارج ساختمان قابل اجرا است . رنگ پلاستیک غیر قابل شست وشو بوده و فقط در صورتی که در مقابل رطوبت قرار نگیرد و کثیف نشود می تواند عمر نسبتاٌ طولانی داشته باشد به همین دلیل از این رنگ در سقف استفاده می شود .

نوع دیگر رنگ ، رنگ اکریلیک است که از نظر کیفیت ما بین رنگ روغنی و پلاستیک قرار داشته و با اینکه حلال آن آب است انواع با کیفیت آن کاملاٌ قابل شست و شو هستند . معایب هر یک از این رنگ ها در یک جمع بندی کلی ، رنگ روغنی دیر خشک می شود و بوی نامطبوع آن تا مدتها باقی می ماند.

رنگ پلاستیک قابلیت شستشو ندارد و فقط در سقف می توان با آسودگی مورد استفاده قرار گیرد ، رنگ اکریلیک از رنگ های گران بوده و انواع قابل شستشوی رنگ های اکریلیک قیمت های بسیار بالایی دارند.

 

لینک های مفید:
قیمت اجرای رنگ پلی یورتان

 
اگر مشکل بوی بد و زمان اجرای طولانی رنگ های روغنی را ندارید بهتر است به جای رنگ اکریلیک که یک درجه از نظر کیفیت پایین تر از رنگ روغنی است از انواع رنگ روغنی استفاده کنید.

نقاشی ساختمان با انواع رنگ و انواع مواد امروزه در حال اجراست اما استفاده از رنگ ها از اقبال بیشتری برخوردار است و علت این عمر در سادگی و تغییر آسان رنگ هاست استفاده از رنگ های بافت دار و سلولزی در نقاشی ساختمان زیبا است اما زمانی که بخواهید رنگ دیوار را تغییر بدهید باید مواد از دیوار جدا شود و سپس مواد یا رنگ انتخابی شما اجرا شود. در زمان جدا کردن مواد از دیوار،دیوار به شدت آسیب می بیند و لازم است که بار دیگر به طور کامل باز سازی شود. در صورتی که رنگ آمیزی با رنگ های معمولی به دیوارآسیبی وارد نکرده و شما به راحتی می توانید رنگ جدید را به دیوار بزنید .

نقاشی ساختمان با انواع رنگ و مواد با کیفیت درجه یک با قیمت منصفانه

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری انتخاب با شماست