اجرای رنگ آمیزی ساختمان با استفاده از رنگ های مقاوم در برابر باران و رطوبت و نور خورشید برای نمای ساختمان و چوب توسط مجریان مجرب گروه نقاشی لوکس.
نقاشی ساختمان از دیرباز به عنوان بهترین روش برای تزیین ساختمان ها به کار می رفته و رنگ پلاستیک اولین رنگ تولید شده در نقاشی ساختمان می باشد.بعد ها رنگ های دیگر مانند رنگ روغنی وارد عرصه ی نقاشی ساختمان شده و کم کم مقاوم ترین نقاشی ساختمان جایگاهی محکم یافت.

چگونه مقاوم ترین نقاشی ساختمان را داشته باشیم؟

استفاده از انواع رنگ های ساختمانی اگر به درستی انجام شود می تواند مقاوم ترین نقاشی ساختمان را ایجاد کند حال  علت این سخن را با هم بررسی خواهیم کرد.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

در رنگ آمیزی ساختمان به اولین چیزی که باید توجه کرد شرایط محیطی است منظور از شرایط محیطی نوع آب و هوا و میزان رطوبتی است که رنگ آمیزی باید آن را تحمل کند و زیبایی و کیفیت خود را از دست ندهد. با توجه به این مطلب باید به شرایط و نوع کاربرد مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید توجه کنید،برای مثال رنگ آمیزی نقاط پررفت و آمد باید با رنگ هایی باشد که گردوغبار را جذب نکرده و در صورت کثیف شدن قابلیت شستشو داشته باشند.

در رنگ آمیزی آشپزخانه و سرویس بهداشتی نباید به هیچ وجه از رنگ های پلاستیک استفاده کرد چون خیلی زود یا در اثر رطوبت کیفیت خود را از دست می دهند و یا اگر کثیف شوند قابلیت شستشو نداشته و باید سطوح بار دیگر رنگ آمیزی شودند.

در رنگ آمیزی سقف آشپزخانه توجه داشته باشید که باید از رنگ های اکریلیک باکیفیت که قابلیت شستشو دارند و یا رنگ های روغنی استفاده کنید که اگر از انواع رنگ های روغنی براق باشد کار را بسیار راحتر کرده و هرازچند گاهی می توانید به راحتی سقف را با مواد شوینده، شستشو داده و کاملاٌ از چربی ها پاک و تمیز کنید.

در رنگ آمیزی سقف ها می توان از رنگ های پلاستیک که شاید به نظر بی کیفیت و کم دوام باشند به راحتی استفاده کرد چون سقف ها در دسترس نبوده و دچار کثیفی نمی شوند که نیاز به تمیز کردن داشته باشند پس می توانند با مقاومت خوبی که در برابر نور خورشید دارند می توانند سال ها شما را از رنگ آمیزی مجدد سقف ها خلاص کنند و شما با رنگی ارزان قیمت مقاوم ترین نقاشی ساختمان را داشته باشید .

همان طور که در بالا گفته شد شما می توانید مقاوم ترین نقاشی ساختمان را داشته باشید به شرطی که از رنگ های ساختمانی به درستی و در مکان مناسب استفاده شود.

اگر مکانی که قصد رنگ آمیزی آن را دارید زیاد در معرض ضربه و سایش است می توانید از رنگ های مقاومی مانند کنیتکس یا مولتی کالر بهره ببرید تا دیوار مقاومت بیشتری داشته و به سادگی اسیب ندیده و خراب نشود پس مقاوم ترین نقاشی ساختمان رویا نیست و فقط کافیست با ما تماس گرفته و از داشتن مقاوم ترین نقاشی ساختمان با ضمانت کیفیت شش تا دو سال با قیمت های بسیار مناسب لذت برده و تا مدتهای طولانی از صرف هزینه ی مجدد جهت رنگ آمیزی ساختمانتان آسوده باشید.

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان یا نصب کاغذ دیواری

در گذشته کاغذ دیواری ها کیفیت خوبی نداشته و به سرعت خراب شده و موجب جذب حشرات می شدند اما امروزه کاغذ دیواری ها با جنس های عالی تولید شده و با تنوعی که در طرح و رنگ دارند مورد توجه قرار گرفته اند اما قیمت بسیار بالای این محصول در کنار هزینه نصب،قیمتی سرسام آور بوده و این مطلب باعث شده اکثر افراد تمایلی به استفاده از این محصول را نداشته و به جای آن ترجیح می دهند از رنگ های طرح دار مشابه با طرح های کاغذ دیواری استفاده کنند.

در استفاده از کاغذ دیواری ها می توانید به صورت محدود از کاغذ دیواری ها در کنار نقاشی ساختمان استفاده کنید و یا از نقاشی ساختمان طرح دار با قیمت های بسیار کمتر در کنار نقاشی ساختمان ساده استفاده کرده و دکوراسیونی بی نظیر و مقاوم داشته باشید.