جوشکاری یکی از خدمات بسیار ضروری برای ساختمان سازی و بعد از آن است و شما هر نوع فلزی که بخواهید به هم متصل کنید باید از یک دستگاه جوش مناسب با استادکاری خبره کمک بگیرید تا فلزات با قدرت و استحکام هر چه بهتر به هم متصل شوند و در آینده با رانش زمین ، زلزله و سنگین شدن اسکلت ساختمان، جوش ها از هم جدا نشوند و یا اگر درب و پنجره و نرده و یا هر قطعات فلزی دیگری می سازید یا به هم وصل می کنید از استحکام آنها مطمئن باشید.ما قصد داریم در این مقاله شما را با جوشکاری بیشتر آشنا کنیم.

اگر قصد جوشکاری دارید و به دنبال استادکاری خبره با ابزار حرفه ای و تعهد اخلاقی می گردید ما به شما این خدمات را با کیفیت عالی و تضمین شده با استادکاران خبره ارائه می کنیم تا با قیمت های منصفانه بتوانید کار جوشکاری خود را با درجه کیفیت عالی تحویل بگیرید.

 

لینک های مفید:
اجرای اپوکسی

 

جوشکاری

‌روش های جوشکاری

‌برای جو شکاری از چند روش مختلف استفاده می شود روش هایی همچون : جوشکاری دستی ، جوشکاری نیمه خودکار ، جوشکاری خودکار و جوشکاری فورجینگ البته روش جوشکاری از نظر جریان جوشکاری به دو دسته تقسیم بندی می شود جوشکاری با جریان مستقیم و جوشکاری با جریان متناوب

 

جوشکاری دستی : این نوع از جوشکاری از جوشکاری های بسیار متداول در ساختمان سازی است و جوش قوس الکتریکی از بیشتری نوع جوشکاری های دستی می باشد.

جوشکاری خودکار و نیمه خودکار : این دسته از جوشکاری برای جوش زیر پودری ، جوش تحت حفاظت گاز با الکترود مصرفی ، جوشکاری سرباره الکتریکی ، جوش تحت حفاظت گاز با الکترود تنگستن ، جوش تحت حفاظت گاز ، جوش گاز الکتریکی می باشد.

 

لینک های مفید:
رنگ های مناسب برای کف سیمانی

جوشکاری فورجینگ برای جوش میلگرد : منظور از این نوع جوشکاری همان جوش خمیری است و برای جوش کاری میلگردها استفاده می شوند.در این روش جوشکاری با برقراری قوس الکتریکی بین دو میلگرد دو سر آن را به دمای خمیر شدن می رسانند و دو سر را به هم فشار داده و جوشکاری انجام می شود.

 

انواع جوشکاری در ساختمان

جوشکاری

انواع اتصالات در جوش کاری شامل جوشکاری لب به لب ، جوشکاری پوششی یا روی هم ، جوشکاری سپری ، جوشکاری گونیا و جوشکاری پیشانی می باشد.

از جوشکاریهای مورد استفاده در ساختمان جوش شیاری ، جوش گوشه ، جوش کام و جوش انگشتانه  هستند که جوش شیاری و جوش گوشه بیشترین استفاده را داشته و در آن از اتصال سپری روی هم و اتصال گونیا استفاده می شود.

از جوش گوشه دراتصالات ورق های بند ، نبشی ها و بادبندها استفاده می شود و از جوش شیاری برای یکسره کردن ورق ها ، ساخت تیر ورق ها ، ستون های ورقی ، اتصالات صلب تیر به ستون و اتصال ورق های زیرسری و روسری به ستون و همینطور از جوش گوشه برای قطعه تحت تنش های برشی استفاده می شود.

جوشکاری

‌جمع بندی نهایی 

ما قصد نداریم در این مقاله شما را زیاد با جزئیات جوشکاری درگیر کنیم بلکه با ارائه ی توضیحاتی کلی فقط شما را با کار آشنا کردیم .اگر قصد دارید جوشکاری انجام دهید کار را به ما بسپارید تا جوشکاری درجه یک را با ضمانت کیفیت کار و قیمت منصفانه به شما ارائه دهیم.