هنر نقاشی ساختمان نیز مانند بسیاری از علم ها و هنر ها در حال پیشرفت است و در سالهای اخیر طرح ها و خدمات جدیدی به خدمات نقاشی ساختمان اضافه شده که باعث شده برای بسیاری از خدمات تخصص بیش از پیش به چشم بیاید که در ادامه به بخشی از خدمات محبوب نقاشی ساختمان که توسط تیم نقاشی لوکس انجام میشود اشاره خواهیم کرد.

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان در گروه نقاشی لوکس

  • اجرای پتینه دیوار
  • سنگ برجسته
  • نقاشی ساختمان با طرح های کاغذ دیواری
  • بلکا
  • مولتی کالر
  • رنگ آمیزی معمولی
  • میکروسگمنت
  • اجرای رنگ نمای ساختمان
  • رنگ نمای بافت دار
  • اجرای کینتکس برای نما
  • رنگ های فوری و مخصوص چوب مانند پلی یورتان و نیم پلی استر

جهت اطلاع از قیمت اجرای هر کدام بر روی لیست قیمت نقاشب ساختمان 1401 کلیک کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجرای رنگ آمیزی نمای داخلی

دیگر مثل دهه گذشته خدمات نقاشی نمای داخلی به یک رنگ آمیزی ساده ختم نمیشوند و سبک ها و طرح های گوناگونی را شامل میشود که در در بالا عنوان کردیدم. از جدیدترین طرح های رنگ آمیزی میتوان به هنر میکروسگمت اشاره کرد که نوعی طرح پتینه است با حالن برجسته که در مدت کمی که به ایران آمده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بسیاری از مجریان نقاشی ساختمان برای آموزش آن اقدام کردند.

 

نقاشی ساختمان به سبک ساده

شاید به نظر برسد که هر چیز شیکی دوستداشتنی تر از چیزهای ساده است اما این مطلب در همه ی موارد صدق نمی کند برای مثال در نقاشی ساختمان همچنان ساده ترین نقاشی ها از طرفداران بیشتری برخوردارند شاید در ابتدای تولید و عرضه ی کاغذ دیواری ها این محصول به علت طرح و نقش بی نظیرش مورد توجه قرار گرفت اما واقعیت این است که طرح های تکراری خیلی زود افراد را دچار تکرار زدگی می کنند در حالی که طرح های ساده هم قابل ست شدن با انواع سبک ها هستند وهم مدت زمان بیشتری قابل تحمل هستند.

نقاشی ساختمان ساده می تواند کاملاً ساده نباشد بلکه با استفاده از رنگ های بافت دار یا براق کمی بر جلوه ی نقاشی ساختمان افزوده و نقاشی ساختمان ساده ولی زیباتری داشت.

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان با سبک مدرن

در زندگی مدرن امروزی استفاده از سبک های مدرن جایگاهی ویژه پیدا کرده و در نقاشی ساختمان نیز استفاده از رنگ آمیزی مدرن برای این نوع از دکوراسیون ها امکان پذیر است.نقاشی ساختمان در کنار بستگی داشتن به جنس و نوع رنگ ها به سلایق و خلاقیت های استادکاران نیز بستگی دارد .اگر استادکار با تجربه و دوره دیده باشد می  تواند با ترکیب رنگ ها زیباترین رنگ آمیزی مدرن را برایتان اجرا نماید.

نقاشی ساختمان در قسمت های مختلف

نقاشی ساختمان در نقاط مختلف ساختمان بسته به اینکه این ساختمان مسکونی یا اداری یا تجاری باشد متفاوت است در ساختمان های مسکونی استفاده از تنوع رنگ های شاد و تند بسیار پرکاربرد است اما در ساختمان های اداری یا تجاری رنگ آمیزی باید با نوع کاری که انجام می شود هماهنگی داشته باشد.

استفاده از رنگ آمیزی طرح دار با غلطک طرح دار یا پتینه یا دیگر ابزار در تک دیوار اصلی اتاق می تواند جلوه ای بسیار زیبا داشته باشد و در اتاق پذیرایی جذابیت دکوراسیون را افزایش دهد همچنین در دفتر کار نیز استفاده از رنگ آمیزی طرح دار در دیوار پشت میز کار محیط را شیک و جذاب می کند اما نوع طرح و رنگ انتخابی برای اتاق پذیرایی و اتاق کار حتماٌ باید متفاوت و هماهنگ با دکوراتیو هر یک از این مکان ها باشد .