رنگ آمیزی دیوار ها با رنگ های متفاوت کاریست که در سال های اخیر طرفداران بی شماری یافته در این سبک نقاشی ساختمان هر نوع رنگ یا الیافی که از طرف مشتری انتخاب می شود در رنگ های متفاوت در هر دیوار استفاده می شود مثلاً دز الیاف بلکا از چهار رنگ مختلف در چهار دیوار مجاور استفاده می شود و نمایی بسیار زیبا ایجاد می کند و بیشتر برای جوانان و کودکان و خانم ها جذابیت دارد .

نقاشی ساختمان وقتی با یک رنگ انجام شود برایتان دیرتر یکنواخت شده و برای افراد با روحیات مختلف قابل تحمل است اما چند رنگه کار کردن چون انرژی محیط را بالا می برد برای افراد با روحیات آرام و کسل اصلاً قابل تحمل نیست .

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان

 

نکته مهم دیگر در انجام نقاشی ساختمان با چندین رنگ هزینه ی آن است قابل درک است وقتی قرار باشد استادکار در هر دیوار از نوع متفاوتی از رنگ ها استفاده کند پس نیاز به چندین رنگ و شست وشوی لوازم است پس هم هزینه بالا می رود و هم زمان بیشتری صرف می شود و هزینه ی کلی کار نقاشی ساختمان شما را افزایش می دهد .

در نقاشی ساختمان با چندین رنگ یاید ریسک پذیر بود چون ممکن است هر رنگی در کنار رنگ دیگر برای شخصی بسیار زیبا و دوستداشتنی و برای فردی غیر قابل تحمل باشد .

در کل ما این سبک رنگ کردن را به کسانی پیشنهاد می کنیم که نگرانی در رابطه با هزینه ی رنگ آمیزی مجدد نداشته و هر زمان که رنگ برایشان تکراری شد می توانند به راحتی آن را تعویض کنند اما برای کسانی که مشکل مالی یا مشکل وقت دارند به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود .

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

نقاشی ساختمان با رنگ های ملایم در کنار هم بهتر از رنگ های شلوغ است که ممکن است چشمان شما را اذیت کرده و آرامشتان را مختل کنند .

رنگ آمیزی متنوع

رنگ آمیزی ساختمان با رنگ های متفاوت برای داخل منازل مناسب بوده و برای مکان های اداری و تجاری کاربرد ندارد در ضمن در اتاق خواب نیز هرگز از این سبک رنگ آمیزی به طور گسترده استفاده نکنید . محیط هایی که نیاز به آرامش دارند بهتر است از تنوع رنگی کمتری استفاده شود تا به چشم ها و مغز احساس آرامش القاء کنند.

گروه ساختمانی نقاشی لوکس با انواع نقاشی ساختمان با رنگ ها و مواد ایرانی و خارجی و انواع تعمیرات جزئی و کلی ساختمان و همچنین گچکاری – جوشگاری – کاشی کاری – نصب کاغذ دیواری و پارکت لمینت در این شرکت با ضمانت شش تا دو سال و قیمت های منصفانه و توافقی با قرار داد رسمی و در زمانبندی مشخص شده اجرا می شود.