رنگ آمیزی دیوار های حیاط به صورت طرح دار (طرح سنگ و چوب) یا ساده

امروزه ساختمان ها به گونه ای طراحی شده اند که حیاطی وجود ندارد.اما در ساختمان ها و ویلاهایی که دارای حیاط هستند رنگ آمیزی دیوار حیاط می تواند بر زیبایی ساختمان و ویلای شما بسیار مؤثر باشد.و محیطی صمیمی و دلنشین برای تفریح ایجاد کند.

در رنگ آمیزی دیوار حیاط می توان با دقت به برخی نکات زیباترین رنگ آمیزی را اجرا کرده و تا مدتهای طولانی از زیبایی محیط لذت برد.

در رنگ آمیزی دیوار حیاط باید به سلایق و رنگ نمای ساختمان نیز دقت کرد در دیوار های اطراف ویلا اگر دیوار ها زیاد به ویلا نزدیک نباشد شاید چندان نیاز نباشد بین رنگ نما با دیوار حیاط هماهنگی ایجاد شود اما اگر فاصله بین دیوار با نما کم است برای ایجاد زیبایی و نظم بیشتر در محیط بهتر است از رنگ های هماهنگ یا رنگ های با تن رنگی یکسان استفاده کنید.

استفاده از رنگ سفید در رنگ آمیزی دیوار حیاط

شاید با قاطعیت بتوان گفت زیبا ترین و خاص ترین رنگ در دکوراسیون رنگ سفید است که می توان از این رنگ به راحتی در سراسر نقاط داخلی و خارجی ساختمان و حتی دیوار حیاط استفاده کرد.در استفاده از رنگ سفید می توان انواع لوازم و تزیینات برای مثال اطراف باغچه یا گلدان ها یا لوازم ورزشی و تفریحی را نیز با انواع رنگ ها، رنگ آمیزی کرد و اگر رنگ این لوازم از رنگ های تند و شاد استفاده شود می تواند محیطی بسیار جذاب تر ایجاد کند.

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

رنگ آمیزی دیوار حیاط 1400

استفاده از رنگ طوسی در رنگ آمیزی دیوار حیاط

امروزه رنگ طوسی از طرفداران بی شماری برخوردار است و استفاده از این رنگ به طور گسترده ای افزایش یافته است استفاده از این رنگ در دیوار های حیاط نیز مورد توجه بوده و به صورت تک رنگ و در برخی موارد همراه با دیگر رنگ ها مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از رنگ طوسی کم رنگ در کنار طوسی پررنگ نمایی زیبا داشته و در اکثر ویلا ها مورد پسند است.اما از رنگ طوسی می توان در کنار رنگ سیاه و یا سفید هم استفاده کرد که هر دو ترکیب ترکیبات بسیار شیک و زیبایی هستند و دکوراتیوی بی نظیر ایجاد می کنند.

رنگ آمیزی دیوار حیاط 1400

استفاده از رنگ زرد در رنگ آمیزی دیوار حیاط

رنگ زرد به علت تأثیرات روانشناسی بسیار مثبتی که دارد و زیبایی فوق العاده ای که به محیط می بخشد در اکثر محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد.در رنگ آمیزی با این رنگ می توان از ترکیب این رنگ با رنگ سفید یا سبز نیز در حیاط بهره برد و دکوراتیوی دلنشین ایجاد کرد.

رنگ آمیزی دیوار حیاط 1400

استفاده از رنگ آبی در رنگ امیزی دیوار حیاط

رنگ آبی از رنگ  های آرامش بخش و زیبا بوده و برای اتاق خواب و همچنین در نشیمن استفاده می شود .استفاده از این رنگ در حیاط نیز جذاب بوده و می توان از این رنگ در کنار رنگ های دیگر مانند رنگ بنفش یا قرمز و رنگ های گرم استفاده کرد تا حس سردی رنگ آبی رفع شده و بر زیبایی دکوراتیو افزوده شود.

 

لینک های مفید:
قیمت نقاشی ساختمان 1401

رنگ آمیزی دیوار حیاط 1400

استفاده از رنگ های قهوه ای در رنگ آمیزی دیوار حیاط

استفاده از رنگ قهوه ای روشن و تیره در کنار هم برای حیاط رنگی مناسب بوده و اگر نمای دیوار  ها به شکل سنگ باشد می توان با طراحی شکل سنگ با رنگ قهوه ای روشن و رنگ کردن خطوط فاصله بین سنگ ها با رنگ قهوه ای تیره،نمایی بسیار جذاب ایجاد کرد.

رنگ آمیزی دیوار حیاط 1400

استفاده از رنگ های متنوع در رنگ آمیزی دیوار حیاط

رنگ آمیزی قبل از هر مسئله ای که فکرش را بکنید به سلایق فرد بستگی دارد.اگر رنگی که انتخاب کرده اید موجب آرامش و شادی شما باشد پس حتماٌ رنگی مناسب است و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید فقط مراقب باشید تنوع زیاد رنگ ها موجب بر هم خوردن نظم دکوراتیو نشده و پس از مدت کوتاهی شما را از رنگ مورد نظرتان دلزده نکند.