رنگ استخری نانو به چه نوع رنگ هایی گفته می شود ؟

رنگ استخری نانو

رنگ استخری نانو به چه نوع رنگ هایی گفته می شود ؟

رنگ های استخری بر پایه ی رزین اکریلیک آب بوده و از رنگ های بسیار مقاوم و کارآمد محسوب می شوند این رنگ بر اساس تکنولوژی نانو با برتین علوم روز دنیا تولید می شوند این نوع از رنگ ها ی نانو علاوه بر اینکه برای رنگ آمیزی استفاده می شوند جزء عایق ها نیز محسوب می شوند و می توانند با پوشاندن ترک های ریز عایق بسیار خوب و مقاومی باشند .به همین منظور از این رنگ ها برای سطوحی که در معرض آب و رطوبت زیاد قرار دارند و فشار های هیدرو استاتیک بر آنها وارد می شود بسیار کارآمد و ماسب هستند .

رنگ های استخری به رنگ آبی بیشتر مورد استفاده هستند اما به سفارش مشتری در رنگ های دیگر نیز تولید می شوند .

علت عایق بودن این رنگ ها خاصیت کشسانی بالا و منعطف بودن این رنگ ها است که موجب شده سطوح رنگ آمیزی شده در برابر تنش ها و ترک ها مقاومت بالایی داشته و با کش آمدن به سادگی از هم گسیخته نشوند .

 

لینک های مفید:
رنگ آمیزی راه پله ساختمان

 

رنگ های استخری از عمر مفید طولانی برخوردار بوده و مقاومت خود را به سادگی از دست نمی دهد و همین طور در سطوح بتن این رنگ ها با قدرت چسبندگی بالایی به سطوح بتنی می چشبد و با قدرت حفره ها و ترک های بتن را می پوشاند

رنگ های استخری نانو چون بر پایه ی آب است در هر نوع وضعیت آب و هوایی قابل استفاده است و آلودگی و کثیفی را به خود جذب نکرده و درخشندگی و کیفیت خود را حفظ می کند .این رنگ از انواع رنگ های دوستدار محیط زیست محسوب می شود چون محیط اطراف و آب استخر را آلوده نمی کند به همین دلیل از این رنگ می توان در مخازی دخیره ی آب آشامیدنی و حوضچه ها و استخرهای پرورش ماهی استفاده کرد .

از رنگ های استخری علاوه بر سطوح بتنی می تواند بر روی سطوح سیمان سفید نیز استفاده کرد و خاصیت های رنگ های استخری به راحتی می تواند از سیمان سفید محافظت کرده و سطح را عایق کند .

فام رنگ استخری نانو برای رنگ بندی این رنگ ها با آنها ترکیب شده و بر کیفیت این رنگ ها تأثیری ندارد نکته قابل ذکر در این رنگ ها این است که رنگ های استخری در استخرهایی با عمق بیش از 6 متر کارایی ندارند چون فشارهای هیدرواستاتیک در این اعماق بسیار زیاد است و همچنین در عمق های کمتر از 80 سانتی متر نیز استفاده از رنگ های استخری نانو اپوکسی پیشنهاد می شود چون انواع آکریلیک در سطوح بالا زودتر می شکنند .

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 
رنگ استخری نانو

رنگ استخری نانو

مشخصات کلی در رنگ های استخری نانو

  1. قدرت چسبندگی بسیار بالا در این رنگ ها بخصوص در سطوح بتنی
  2. مقاومت بالا در برابر فشارهای مکانیکی و هیدرولیک
  3. ضخامت استاندارد کار با رنگ های استخری دو میلی متر است
  4. رنگ های استخری مقاومت بالا در برابر تغییرات شدید دمایی در شرایط مختلف آب و هوایی دارند
  5. از مزایای این رنگ ها ضد قارچ و جلبک بودن آنهاست که بسیار جذاب است
  6. از مزایای دیگر این رنگ ها مقاومت بالا در برابر نور خورشید است به همین دلیل از این رنگ ها می توان در استخر ها و محیط های رو باز استفاده کرد
  7. مقاومت بالا در برابر یون ها ی کلر و سولفات از دیگر مشخصات ممتاز این رنگ است که عمر کار اجرایی را بالا می برد
  8. رنگ های استخری را می توان در سطوح بتنی – سیمانی و بلوک ها و همچنین سطوح فلزی می توان استفاده کرد
  9. قابل ترمیم بودن نقاط آسیب دیده
  10. مقاومت دمایی بین 200 + تا 30- درجه سانتی گراد
  11. رنگ های استخری نانو آنتی باکتریال هستند
  12. اجرایی رنگ استخری نانو نیاز به تخصص خاصی نداشته و هر شخصی با کمی تجربه در رابطه با رنگ آمیزی می تواند این رنگ را اجرا کند

رنگ استخری نانو

رنگ استخری نانو

رنگ های نانو مخصوص هر قسمتی که باشد توانسته در جایگاه خود جزء بهترین ها باشد چون این تکنولوژی به ساخت با کیفیت ترین رنگ ها انجامیده است اما به علت کیفیت بسیار بالا مسلماً از قیمت بالا تری نسبت به دیگر رنگ ها برخوردار است .

رنگ استخری نانو برای اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید