رنگ آمیزی ساختمان با غلطک طرح دار

یکی از خلافیت هایی که در نقاشی ساختمان صورت گرفت و توانست تأثیری بسیار مستقیم بر صنعت نقاشی ساختمان بگذارد. تولید انواع غلطک طرح دار و معمولی بود در ابتدا این غلطک ها فقط به صورت ساده وارد بازار شدند وبه علت مزایای بسیار فراوان این غلطک ها از جمله بالا بردن سرعت کار،بالا رفتن کیفیت کار،رنگ آمیزی مکان های دور از دسترس به کمک دسته های با سایز های متفاوت غلطک و سینی های بسیار کارآمد این وسیله که استفاده از آن را به طور گسترده در میان استادکاران رونق داد سپس نوبت به غلطک های طرح دار رسید بار دیگر تحولی بی نظیر در کار نقاشی ساختمان صورت گرفت و نقاشی ساختمان را قابل رقابت با کاغذ دیواری ها کرد غلطک های طرح دار امروزه در تنوع بسیار فراوان طراحی شده و هر ساله بر تنوع آنها افزوده می شود و انتخابی بسیارمناسب برای کسانی است که قادر به پرداخت هزینه ی گزاف برای کاغذ دیواری نیستند و یا کاغذ دیواری را دوست نداشته و فقط به طرح های انها علاقه دارند.

 

لینک های مفید:
فروش غلطک طرح دار

 

رنگ آمیزی با قلمو یا غلطک انتخاب با شماست .

غلطک طرح دار در نقاشی ساختمان دو نوع میباشد :

برای مشاهده قیمت و طرح های غلطک طرح دار کلیک کنید.

  1. غلطک طرح دار برجسته
  2. غلطک طرح دار معمولی

تعریف غلطک طرح دار برجسته  :

 میتوان طرح های برجسته بسیار زیبا به وجود آورد ” یکی از فواید این وسیله آن است که اگر سطح کار ، خرابی زیادی داشته باشد با غلطک برجسته میتوان هم یک طرح زیبا و باب سلیقه مشتری ایجاد کرد و هم تمام خرابی سطح را از بین برد ، اجرای طرح برجسته به عنوان مثال با ساروج انجام میشود . و بعد از اجرای طرح با غلطک طرح دار برجسته به همراه ساروج ، روی سطح روغن زیر کار زده میشود و ایراد های بتونه کاری زیر کار درست میشود و بعد میتوان یا رنگ ساده یا رنگ طرح دار مانند پتینه کاری انجام شود  (  این کار یکی از شاخه های پتینه کاری میباشد  )  .   

تعریف غلطک طرح دار معمولی :

با غلطک طرح دار معمولی باید بعد از رنگ آمیزی عادی طرح ایجاد کرد.

 

لینک های مفید:
شرکت نقاشی ساختمان

 

نکته:بهتر است رنگ زیر کار با  رنگ اکرلیک مات با کیفیت انجام شود، تا برکیفیت و زیبایی کار افزوده و رنگ دیوار قابل تمیز کردن و شستشو باشد

در رنگ آمیزی با غلطک های معمولی نیز طرحی دون دون روی دیوار ایجاد می شود که طرحی دوستداشتنی است به همین علت به طور کلی رنگ آمیزی با غلطک ها مورد علاقه ی مشتریان و استادکاران است.

مزایای رنگ آمیزی با انواع غلطک ها

  • در رنگ آمیزی با غلطک ها باید غلظت رنگ بیشتر باشد تا رنگ به طور یکنواخت روی دیوار اجرا شود این موضوع باعث بالا رفتن عمر و دوام رنگ می شود.
  • استفاده از غلطک سرعت کار رنگ آمیزی را افزایش داده و کار سریع و راحت پیش می رود.
  • وجود دسته غلطک ها با اندازه های متفاوت کمک می کند قسمت های دور از دسترس سقف و دیوار های بلند به راحتی رنگ آمیزی شود.
  • کار با غلطک آنقدر ساده است که افراد بی تجربه نیز می توانند با کمی دقت با این وسیله رنگ آمیزی کنند.
  • انواع سایز و جنس غلطک ها کمک می کند تا از این وسیله در اجرای انواع رنگ ها و قسمت های پهن یا باریک به سادگی بهره برد و رنگ آمیزی بی نقص اجرا کرد.

معایب رنگ آمیزی با غلطک ها

  • در رنگ آمیزی با این وسیله نمی توان قسمت های گوشه ی دیوار و سقف را رنگ آمیزی کرد چون این وسیله انعطاف پذیر نیست و باید این قسمت ها با قلمو رنگ آمیزی شود.
  • برخی از مشتریان دوست دارند رنگ اجرایی کاملاً صاف و یکدست باشد در حالی که در رنگ آمیزی با غلطک رنگ حالت دون دون پیدا می کند.