اجرای رنگ آمیزی راه پله ساختمان با انواع رنگ های پلاستیک – روغنی – کنیتکس با قیمت مناسب و کیفیت بالا در شهر تهران جهت استعلام قیمت یا درخواست بازدید رایگان تماس بگیرید.

نوع رنگحداقل قیمت به ازای متر مزبع(تومان)حدتکثر قیمت به ازای متر مربع(تومان)توضیحات
روغنی با مصالح65,00075,000قیمت بستگی به نوع زیر سازی دارد
پلاستیک با مصالح65,00070,000بارنگ پلاستیک درجه 1
اکریلیک با مصالح65,00070,000بستگی به زیر سازی و نوع پرایمری که زیر کار استفاده شده دارد
مولتی کالر با مصالح70,00080,000به نوع وکیفیت رنگ بستگی دارد
اجرای پلی یورتان با مصالح700,000800,000در دو نوع ترک و ایرانی
اپوکسی با مصالح250,000260,000اختلاف قیمت به زیر کار و سختی کار بستگی دارد.
اجرای کینتکس نما با مصالح120,000140,000ارتفاع و کاور تاثیر در اختلاف قیمت دارند.
اجرای رنگ نما درجه یک با مصالح230,000250,000ارتفاع و سختی کار موثر در قیمت
اجرای رنگ جوتن برای نمای ساختمان با مصالح600,000650,000ارتفاع و سختی کار و رنگ بندی موثر در قیمت

 

لینک های مفید:
نقاشی ساختمان با پمپ

اگر قصد نقاشی راه پله را دارید اول باید بسته به اینکه راه پله در داخل ساختمان قرار دارد و یا راه پله بیرونی بوده و بین طبقات مشاع است؛ رنگ مناسبی انتخاب کنید. برای رنگ آمیزی راه پله مشاع کار سخت است و چون هزینه رنگ آمیزی باید بین طبقات تقسیم شود باید همه ی ساکنین در انتخاب رنگ دخالت داشته باشند اما رنگ آمیزی راهپله داخلی به عهده خود شما بوده و کار راحت تر پیش خواهد رفت.

قیمت نقاشی ساختمان

 

لینک های مفید:
نقاشی نمای ساختمان

 

برآورد قیمت نقاشی راه پله به چه عواملی بستگی دارد؟

  • نوع رنگ انتخابی در برآورد قیمت نقاشی راه پله مهم است چون انواع رنگ ها قیمت های متفاوتی دارند که می تواند بر هزینه کار تأثیر بگذارد.
  • میزان خرابی دیوار ها و سقف و حتی نرده ها نیز مهم است چون نیاز به زیرسازی بیشتر خواهد بود.
  • اگر راه پله نرده دارد هزینه کار افزایش خواهد یافت.
  • ارتفاع سقف راه پله می تواند هزینه کار را افزایش دهد.
  • زمان مورد نیاز برای رنگ آمیزی راهپله اگر زیاد باشد قیمت نقاشی راهپله افزایش خواهد یافت.
  • مساحت راهپله  قیمت را افزایش خواهد داد.
  • ساختمان شما در کجا قرار دارد این مطلب نیز می تواند در بالا یا پایین آمدن قیمت نقاشی راه پله تأثیر گذار باشد.

رنگ آمیزی دیوار راهرو و راهپله 1400

از چه رنگ هایی برای رنگ آمیزی راهپله استفاده می شود؟

همان طور که در بالا گفتیم اگر راه پله در داخل منزل است کار راحت تر بوده و برای رنگ آمیزی راه پله از همان رنگی استفاده می شود که برای رنگ آمیزی سالن و اتاق ها و مکان هایی که راهپله به آنجا ختم می شود استفاده شده است.

اما برای رنگ آمیزی راهپله بیرونی که اکثراٌ در ساختمان ها مشاع است باید به نکاتی مهم توجه شود اول اینکه در راهپله ها رفت و آمد زیاد بوده و امکان آلودگی سطوح بسیار بالاست پس باید از رنگ هایی استفاده شود که قابلیت شستشو داشته و بتوان هر ماه آلودگی ها را از سطح دیوار پاک کرد.

و دوم اینکه رنگ مقاومت بالایی در برابر سایش و ضربه داشته و به راحتی خراشیده و ساییده نشده و کیفیت خود را از دست ندهد. رنگ هایی همچون رنگ روغنی ، رنگ اکریلیک ، کنیتکس و اینگونه رنگ ها که در برابر رطوبت و شستشو مقاوم هستند می توانند انتخاب هایی مناسب برای رنگ آمیزی راهپله باشند.

توجه داشته باشید که انتخاب رنگ راه پله باید بعد از اینکه همه ی ساکنین میزان هزینه ای که می توانند پرداخت کنند را برآورد کرده و تعیین کردند انتخاب شود تا از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

قیمت نقاشی راه پله

بعد از اینکه ساکنین تصمیم گرفتند چه میزان هزینه برای نقاشی باید جمع آوری شود شما می توانید با استادکاران خبره تماس گرفته و با راهنمایی های آنها بهترین رنگ ممکن را انتخاب کنید.

البته توجه داشته باشید که استادکار باید راه پله را از نزدیک ببیند تا هزینه های جانبی را نیز به هزینه رنگ اضافه کند.هزینه های جانبی شامل هزینه زیرسازی و مواردی که در بالا گفته شد، شامل ارتفاع سقف و دیوار ها و … ،قیمت نهایی نقاشی راهپله را تعیین کند.

رنگ آمیزی دیوار راهرو و راهپله 1400

بهترین رنگ برای نقاشی راه پله

برای داشتن نقاشی راه پله ی بی نقص با عمر طولانی و قیمت مناسب، رنگ کنیتکس بهترین رنگ خواهد بود. این رنگ از مقاومت بالایی در برابر شستشو و رطوبت برخودار بوده و عمر مفید طولانی نسبت به دیگر رنگ های ساختمانی دارد.

رنگ های اکریلیک که سرعت اجرایی بالا و قابلیت شستشو دارند نیز می توانند انتخابی مناسب باشند البته باید بدانید که قابلیت شستشوی این رنگ بسیار کمتر از رنگ روغنی و حتی کنیتکس است پس عمر مفید کوتاه تری نیز دارد اما با این حال همچنان رنگ اکریلیک با مزایای بسیاری که دارد مورد پسند مشتریان است.

رنگ های روغنی از جمله مقاوم ترین و پرطرفدار ترین رنگ های ساختمانی هستند که برای رنگ آمیزی راهپله نیز مناسب بوده و دوام و مقاومت طولانی مدتی داشته و قابلیت شستشوی خوبی دارند اما این رنگ سرعت اجرایی کندی داشته و اجرای آن بسیار زمانبر است چون به کندی خشک شده و بوی تندی نیز دارد که موجب آزار ساکنین خواهد شد.

سخن پایانی 

به علت تغییر قیمت های ناگهانی و ثابت نبودن قیمت رنگ و مواد مورد نیاز در نقاشی ساختمان متأسفانه نمی توان قیمت ثابتی برای نقاشی راه پله ارائه کرد.اما شما می توانید با تماس با کارشناسان این شرکت ساختمانی اطلاعات جامعی در این رابطه دریافت کرده و از تخفیفات ویژه ی مراجعین این سایت بهره مند شوید.